دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در مراسمی؛

یک دانشگاه آزادی مدیر حراست شهرداری زاهدان شد

یک دانشگاه آزادی مدیر حراست شهرداری زاهدان شد
کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان به‌عنوان مدیر حراست شهرداری زاهدان معرفی شد.
کد خبر : 836751

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از زاهدان، آیین تکریم و معارفه مدیران قدیم و جدید حراست شهرداری زاهدان با حضور مسعود اکبری‌زاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان و سایر مسئولان برگزار و محمدرضا علیزایی کارمند دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان به‌عنوان مدیر حراست شهرداری زاهدان معرفی و از تلاش‌های نصرت‌الله یزدی قدردانی شد.

علیزایی به مدت ۱۳ سال به‌عنوان مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان، سه سال به‌عنوان کارشناس حوزه معاونت بین‌الملل دانشگاه و یک سال به‌عنوان رئیس اداره اقتصاد دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدان انجام وظیفه کرده است.

مدیر حراست شهرداری زاهدان یک دانشگاه آزادی شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سیستان و بلوچستان در حاشیه‌ این مراسم گفت: از خدمات دانشگاه آزاد اسلامی غیر از تربیت دانشجو در تراز انقلاب اسلامی یکی همین است که مدیران متخصص، متعهد و انقلابی را معرفی می‌کند.

اکبری‌زاده متذکر شد: علیزایی در دوره‌ مدیریت‌های گذشته‌ در دانشگاه، توانمندی‌های خود را به اثبات رسانده و برای دانشگاه موجب افتخار است که امروز مدیری مؤثر در چرخه شهرداری از خانواده‌ دانشگاه منصوب شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته