دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 خرداد 1401 - 12:06
رویداد عصر امید(۳۴۱)/المدرسی در گفت‌وگو با آنا عنوان کرد؛

رویداد ملی عصر امید بسترساز تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی

معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی یزد گفت: رویداد ملی عصر امید بسترساز تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی است.
کد خبر : 662692
المدرسی

سید علی المدرسی در حاشیه بازدید از دستاوردهای فناور و پژوهشی نمایشگاه رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی «عصر امید» در مصلای بزرگ امام خمینی تهران به خبرنگار آنا گفت: اظهار کرد: در وضعیت فعلی جامعه و در شرایط دانشگاه آزاد اسلامی، رویداد عصر امید بسیار مهم است.


وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی ورود خود را در حوزه‌هایی همچون مهارت کسب و کار، کارآفرینی، کاربنیان، مدریت مهارت‌آموزی و مشاوره شغلی برای قشر جوان اعلام کرده و رشته‌های در حال تغییر از حوزه دانش به سمت رشته‌های مهارتی است.


معاون آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد افزود: در پنج ماه گذشته رشته‌های مهندسی حرفه‌ای کامپیوتر، معماری، طلاسازی و رشته‌های مشابه در حوزه‌های مهارتی در رشته‌های دانشگاهی اضافه شده و دانشجوهایی را جذب کرده است که در حوزه‌های علمی تحصیل می‌کردند و در هنرستان‌ها بودند.


المدرسی متذکر شد: این یک فضای بسیار ارزشمندی از لحاظ ظرفیت‌های مهارتی ایجاد کرده تا استادان با دیدن این ظرفیت‌ها به دنبال برقراری ارتباط با صنایع مختلف و کارخانجات مختلف برای استفاده از ظرفیت آنها برای اشتغال دانشجویان باشند.


وی با بیان اینکه این موارد در قالب رویداد گام دوم طبقه‌بندی، طراحی و برنامه‌ریزی شده است، تأکید کرد: تعالی مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی و ورود آن به حوزه مهارت با رویداد گام دوم شکل دیگری به خود گرفته است.


انتهای پیام/۴۰۷۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته