دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 خرداد 1401 - 10:23
در حاشیه رویداد عصر امید صورت گرفت؛

تفاهم‌نامه مشترک واحد جهرم و انجمن کشت سلول و بافت ایران

دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم و انجمن کشت سلول و بافت ایران در حاشیه رویداد ملی عصر امید تفاهم‌نامه مشترک امضا کردند.
کد خبر : 662683
جهرم

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از جهرم، در حاشیه رویداد عصر امید تفاهم‌نامه همکاری علمی، پژوهشی و فناوری میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم و انجمن کشت سلول و بافت ایران منعقد شد.


در این تفاهم نامه با توجه به دانش تخصصی، امکانات مطلوب آزمایشگاهی و تجارب ارزنده گروه زیست‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم، این دانشگاه به عنوان نماینده استان فارس انتخاب و دو عضو هیئت علمی واحد جهرم مسئول پیگیری مفاد مرتبط با تفاهم‌نامه و اجرای آن شدند.


سمانه ذوالقدری، دانشیار بیوفیزیک و عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی جهرم در این راستا به خبرنگار آنا گفت: هدف از این تفاهم‌نامه تبادل دانش فنی میان متخصصان دو مجموعه، اجرای پروژه‌های مشترک علمی ـ پژوهشی، ارائه خدمات آزمایشگاهی، مشارکت در برگزاری کارگاه‌ها و کنفرانس‌ها و همکاری در راستای ایجاد بانک سلول‌های گیاهی و جانوری است.


محمد زارعیان، دیگر عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم هم با اشاره به وجود گرایش‌های مختلف زیست‌شناسی در مقاطع تحصیلی کارشناسی تا دکتری و توان علمی استادان، این دانشگاه را یکی از واحدهای برتر کشور در حوزه زیست‌شناسی دانست و افزود: امیدواریم این همکاری مشترک، زمینه‌ساز پویایی و توسعه هرچه بیشتر همکاری‌های علمی، تحقیقاتی و فناوری واحد جهرم شود.


انتهای پیام/۴۰۷۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته