دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 خرداد 1401 - 17:16
رویداد عصر امید/ ۳۱۱

ایجاد شهری کم‌ترافیک با پلتفرم «پیکینو»

مسئول هسته فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس گفت: پلتفرم پیکینو به‌منظور ایجاد شهری با ترافیک کمتر، آسایش و رفاه برای مردم شهر ایجاد شد.
کد خبر : 662375
ایجاد شهری کم ترافیک با پلتفرم «پیکینو»



حلیم بردی انجم‌روز در حاشیه نمایشگاه عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی که با پلتفرم «پیکینو» در این رویداد شرکت کرده بود در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری آنا اظهار کرد: این پلتفرم به‌منظور ایجاد شهری با ترافیک کمتر، سالم‌تر با آسایش و رفاه برای مردم شهر تشکیل شد.


وی افزود: همه فروشگاه‌های موجود در شهر (فروش یا خدمات) می‌توانند در پلتفرم «پیکینو» عضو و کالا و خدمات خود را به مردم شهر ارائه کرده و از طرفی مردم شهر با بررسی محصولات در کمترین زمان ممکن می‌توانند محصول مورد نظر خود را خریداری کنند.


مسئول هسته فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس گفت: ویژگی‌های پلتفرم «پیکینو» شامل دسترسی مشتری به محصولات خریداری‌شده در سریع‌ترین زمان ممکن، پیدا کردن محصولات توسط مشتریان در سریع‌ترین زمان ممکن با بهترین قیمت، کم شدن ترافیک و آلودگی هوا در شهر و جلب مشتری برای فروشندگان از همه نقاط شهر می‌شود.


بردی انجم‌روز گفت: اعضای تیم پلتفرم «پیکینو» را ابوالقاسم علی بیکی عضو هیئت علمی، رضا عرب دانشجوی ارشد مدیریت بازرگانی و علی مؤمنی دانشجوی کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس تشکیل می‌دهند.


به گزارش آنا، رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «عصر امید» به‌منظور معرفی تجهیزات، محصولات، دستاوردها و فعالیت‌های حوزه فناوری و نوآوری دانشگاه با هدف ارائه بستری برای ایجاد کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیانی و فرصتی برای اشتغال دانشجویان در چهلمین سالگرد راه‌اندازی این دانشگاه با شعار ۱۰۰۰ گروه پژوهشی و زیرساخت، ۱۰۰۰ ایده و استارت‌آپ و ۱۰۰۰ شرکت فناور و خلاق از هشتم تا ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ در مصلای تهران برگزار شد.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته