دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1401 - 15:59
رویداد عصر امید/ ۲۶۳

تولید محتوای تخصصی صنایع به ۵ زبان زنده دنیا

مدیرعامل مؤسسه آوای کیاسان گفت: با طرح تولید محتوای تخصصی ویژه استارت‌آپ‌ها، صنایع های‌تک، خلاق و بیزینس‌هایی که مخاطب و مشتری خارجی دارند به ۵ زبان زنده فارسی، عربی، انگلیسی، اسپانیایی و چینی در این رویداد عصر امید شرکت کردیم.
کد خبر : 662127
مؤسسه آوای کیاسان



شبنم عالی‌پور در حاشیه برگزاری رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار آنا اظهار کرد: با طرح تولید محتوای تخصصی ویژه استارت‌آپ‌ها، صنایع های‌تک، خلاق و بیزینس‌هایی که مخاطب و مشتری خارجی دارند به پنج زبان زنده فارسی، عربی، انگلیسی، اسپانیایی و چینی در این رویداد ملی شرکت کردیم. قرار است دستاوردهای خودمان و خدمات استارت‌آپ‌ها و صنایع را به مخاطبان آن‌ها ارائه کنیم.


وی با بیان اینکه از سال ۱۳۹۸ با تأسیس مؤسسه آوای کیاسان فعالیت خود را آغاز کرده‌ایم، دنبال اخذ مجوزهای قانونی رفتیم و در فضاهای استارت‌آپی و صنایع های‌تک حضور پیدا کردیم تا بتوانیم با انجام کارهای (Business to Business) با آن‌ها کار کرده و یاری دهیم و هم خودمان توسعه پیدا کنیم. در همین راستا وارد رایزنی با پارک علم و فناوری استان هرمزگان، شهرداری‌ها، نهادهای دولتی و مؤسسات خصوصی شدیم و توانستیم چند قرارداد خوب منعقد کنیم.


عالی‌پور افزود: استارت‌آپ ویژه استارت‌آپ‌های دیگر هستیم. هرچقدر رسانه‌ها برای استارت‌آپ‌ها تولید محتوا کنند، باز هم ممکن است آن‌چنان که شاید و باید تخصصی به آن‌ها پرداخته نشود؛ اما به‌صورت تخصصی این کار را انجام می‌دهیم و برحسب نیاز مشتری و دنیای روز این محتوا را می‌سازیم و به زبان مشتری‌ها به آنان ارائه می‌دهیم. این کار برای نخستین‌بار است که در کشور انجام می‌شود و در این امر پیشتاز هستیم و همچنان جای پیشرفت داریم و قصد داریم تا دو هفته دیگر زبان روسی را هم به زبان‌های موجود خود اضافه کنیم.

مدیرعامل مؤسسه آوای کیاسان و مستقر در مرکز رشد و توسعه دانشگاه آزاد استان هرمزگان بیان کرد: رویداد ملی عصر امید دانشگاه آزاد اسلامی فرصت خوبی است و فرصت دیده شدن از سوی سرمایه‌گذاران و تعامل با دیگر استارت‌آپ‌ها و بیزینس‌ها را فراهم کرد. برای مثال از هرمزگان در این رویداد با همکاران مازندران ارتباط گرفتیم. استارت‌آپ‌هایی که در حوزه صنعت گردشگری کار می‌کنند نیاز بسیاری به ما دارند و خدمات ما می‌تواند مکمل خدمات آن‌ها باشد. وقتی که می‌خواهند تورهای داخلی یا خارجی برگزار کنند نیاز به تولید محتوا و در اختیار گذاشتن آن محتوا برای مخاطبان‌شان است تا آن‌ها را جذب خدمات خود کنند. ایده دیگر ما ایونت رادیو است که در محیط‌های نمایشگاهی یا رویدادی، آن رویداد را به شکل تخصصی به مخاطب می‌رساند.


 تولید محتوای تخصصی صنایع به ۵ زبان زنده دنیا


به گزارش آنا، رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی با عنوان «عصر امید» به‌منظور معرفی و ارائه تجهیزات، محصولات، دستاوردها و فعالیت‌های حوزه فناوری و نوآوری دانشگاه باهدف ارائه بستری برای ایجاد کسب‌وکارهای نوپا و دانش‌بنیانی و فرصتی برای اشتغال دانشجویان در چهلمین سالگرد راه‌اندازی این دانشگاه با شعار ۱۰۰۰ گروه پژوهشی و زیرساخت، ۱۰۰۰ ایده و استارت‌آپ و ۱۰۰۰ شرکت فناور و خلاق برنامه‌ریزی شده است.


رویداد ملی گام دوم (رویداد عصر امید) که از هشتم خرداد ۱۴۰۱ به مدت چهار روز در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) در حال برگزاری است و بخشی از فعالیت ۴۰ ساله دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش نیروی انسانی، فرهنگ، اقتصاد، علوم پزشکی، علوم مهندسی، علوم انسانی و ... عرضه می‌شود، امروز ۱۱ خرداد پایان می‌پذیرد.


انتهای پیام/۱۱۰/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته