روابط عمومی از ابزارهای قوی مدیریت افکار است
عبدالله قاسمیپیربلوطی در گفتوگو با خبرنگار گروه استانها خبرگزاری آنا در شهر قدس با تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی اظهار کرد: انعکاس عملکرد دانشگاهها و نمایش موفقیت دانشگاهها در عرصههای علمی، پژوهشی، فرهنگی با عملکرد روابط عمومی بهعنوان آینه تمام نمای دانشگاه ارتباط مستقیم دارد؛ زیرا روابط عمومی ظرفیت رسانه و ارتباطاتی بوده و بدون وجود ارتباط کارآمد، هیچ فعالیت و برنامهای انعکاس نمییابد.
وی افزود: نامگذاری روز ارتباطات و فناوری فرصت ارزندهای برای معرفی ابعاد مختلف این هنر بهعنوان هنر هشتم بوده و این روز فرصتی است تا نقش و جایگاه روابط عمومی در توسعه پایدار همهجانبه کشور مرور کنیم. امروز نقش روابط عمومیها در کمک به تصمیمگیریهای مدیریتی و استراتژیک همه سازمانها و نهادها نقشی قابل توجه داشته و مهمترین مؤلفه و ابزار مدیریتی برای فعالیتهای حرفهای، علمی و الکترونیکی از مشخصههای جدید روابط عمومی در عصر جدید ارتباطات است.
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای شهر قدس /ملارد/صفادشت و دانشکده مهارتی اندیشه گفت: از نقاط برجسته و ممتاز در مدیریت استراتژیک، تأکید بر محیط برونسازمانی و حتی جهانی بوده و در واقع، منظور از وظایف استراتژیک روابط عمومی، فعالیت در روند تصمیمگیری سازمان است. اهمیت جایگاه روابط عمومی در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاعرسانی در همه عرصهها پیشتاز بوده، دوچندان شده بهگونهای که موفقیت و ثبات سازمانها، ادارات و شرکتها در عرصهها و فعالیتهای تخصصی به عملکرد روابط عمومیهای آنها وابسته است.
قاسمیپیربلوطی عنوان کرد: روابط عمومی مدون و برنامهریزیشده یکی از ابزارهای قوی مدیریت افکار و یکی از اصلیترین حلقهای ارتباطی بین مدیران و کارکنان و مخاطبان به حساب میآید. مسئولان روابط عمومی مسئولیت خطیری در فرآیند دسترسی مدیران و افکار جمعی کارکنان و در دنیای تجارت مشتریان دارند به همین دلیل توجه ویژه به روابط عمومی میتواند بهصورت نظاممند، برنامهریزیشده و سنجیده در راستای ایجاد، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم مدیران با کارکنان اقدام کند، بسیار حائز اهمیت است.
انتهای پیام/۴۱۲۱/
انتهای پیام/