ارتباط مستقیم روابط عمومی با شهروندان/ چه اهدافی در روابطعمومیها دنبال میشود؟
به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، احمد محمدپور ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی در یادداشتی با بیان ینکه روابط عمومی یکی از ابزارهای قوی مدیریت «افکارعمومی» و «بحران» در جامعه است نوشت: روابط عمومی در شهرداری تهران به عنوان اصلی ترین حلقه ارتباط بین مدیران و کارکنان و شهروندان، مسئولیت خطیری در فرآیند مدیریت افکار عمومی بر عهده دارد که می تواند در ایجاد، حفظ و گسترش تعامل مدیران با کارکنان و شهروندان و ارتقاء سطح خدمات سازمانی موثر باشد.
وی با بیان اینکه فعالیت روابط عمومی یک کار گروهی و تیمی است و نقش موثری در اطلاع رسانی و انعکاس عملکرد مجموعه دارد، اظهار کرد: تعامل با مرکز پلاسمای شهرری، همکاری برای برگزاری پویش فرهنگی گردآوری یادگارها و خاطرات کارخانه قدیم سیمان ری، برگزاری کارگاه های آموزشی روانشناسی شخصیتی ویژه کودکان کار توسط همکاران روابط عمومی و تعامل با یکی از مراکز درمانی برای انجام خدمات ویژه به نیازمندان از جمله کار ویژه های این اداره عنوان کرد.
محمدپور افزود: تهیه رویداد خبری تهران بیست، هفته نامه الکترونیک تهران بیست و ری نگار، برپائی میزخدمت، تهیه کلیپ های مناسبتی و معرفی فعالیت های حوزه های اجرایی، تهیه بروشور های معرفی آثار تاریخی ری به زبان انگلیسی، موشن و اینفوگرافی، معرفی دست آوردهای مدیریت شهری به دستگاه های اداری و اجرایی - شورایاران - صنوف و اقشار مختلف با بهره گیری از روش های ارتباطات موثر و شبکه های اجتماعی از جمله اقدامات این اداره است.
رئیس روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰ ضمن تبریک هفته ارتباطات و روابط عمومی به تمامی تلاشگران این عرصه به ویژه همکاران تلاشگر و خدوم در شهرداری مناطق شهر تهران، امیدوارم با بهرهگیری از ابزارهای نوین ارتباطی، ایدهها و خلاقیتهای نوآورانه و توانائی و پشتکار همواره در راستای تامین اهداف این مجموعه گامهای موثر بردارید.
انتهای پیام/۴۱۷۲/
انتهای پیام/