دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 ارديبهشت 1401 - 18:57

نمایندگی لباسشویی بوش در مشهد

در این مطلب قصد داریم تا به صورت اختصاصی، به بررسی انواع فناوری های لباسشویی های بوش، اخطارها و برخی مشکلات در این دستگاهها، بپردازیم. همین طور اگر در مشهد ساکن هستید و نیاز به تعمیر دستگاه توسط تکنسین مجرب و متخصص ماشین لباسشویی بوش با قطعات فابریک یدک تهیه شده از نمایندگی لباسشویی بوش در مشهد دارید، با شماره‌های ۰۵۱۳۲۲۸۸۸۵۵ یا ۰۵۱۳۲۲۸۸۸۶۶ تماس بگیرید.‌
کد خبر : 659337
image-20220516184838-2.jpeg



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، در این مطلب قصد داریم تا به صورت اختصاصی، به بررسی انواع فناوری های لباسشویی های بوش، اخطارها و برخی مشکلات در این دستگاهها، بپردازیم. همین طور اگر در مشهد ساکن هستید و نیاز به تعمیر دستگاه توسط تکنسین مجرب و متخصص ماشین لباسشویی بوش با قطعات فابریک یدک تهیه شده از نمایندگی لباسشویی بوش در مشهد دارید، با شماره‌های ۰۵۱۳۲۲۸۸۸۵۵ یا ۰۵۱۳۲۲۸۸۸۶۶ تماس بگیرید.



نمایندگی لباسشویی بوش در مشهد


معرفی تکنولوژی های نوین لباسشویی بوش


رابرت بوش بنیانگذار برند بوش است که در ابتدای قرن بیستم (سال ۱۹۰۱) و در شهر اشتوتگارت آلمان آغاز به کار کرد. ۱۶ سال بعد، بوش که در ابتدا کارهای ریخته گری را انجام می‌داد شروع به تولید انواع لوازم منزل کرد. یک قرن پس از شروع به کار، برند بوش تبدیل به یکی از سه برند اول این صنعت پردرآمد و بزرگ شد.


یکی از لوازم منزل پرطرفدار بوش، ماشین لباسشویی این برند است. فناوری های مختلف کار بی صدا، کار بدون لرزش، انواع برنامه‌های شستشو با دماها و ظرفیت های متفاوت از قابلیت های کاربردی این دستگاههاست. بوش یکی از غولهای صنعت لوازم منزل محسوب می‌شود. بوش یک نام شناخته شده در بازار کشورمان و یکی از شرکت های پیشگام در ارائه فناوری های نوین است. سیستم جدید Vario perfect ، یکی از این فناوریهاست که در سال ۲۰۲۱ به بازار معرفی شد. که تاثیر روی برنامه های شستشوی مختلف دارد و قادر است تا ۶۵ درصد در زمان و ۵۰ درصد مصرف انرژی را در دستگاه کاهش دهد. در ادامه این مقاله، نکات مهمی را در خصوص نگهداری و تعمیر لباسشویی بوش در مشهد می خوانیم. شما نیز می‌توانید برای تعمیر این دستگاهها، با نمایندگی لباسشویی بوش در مشهد یا شماره‌هایی که گفته شد، تماس بگیرید.


نمایندگی لباسشویی بوش در مشهد



برخی ارورهای ثبت شده در نمایندگی لباسشویی بوش در مشهد


لباسشویی بوش قادر است با استفاده از سیستم عیب یابی خودکار اختلالات عملکردی دستگاه را به اطلاع کاربر و تکنسین برساند تا کار تعمیر سریع تر در محل لباسشویی انجام شود. در ادامه به بررسی برخی از خطاهای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی لباسشویی بوش در مشهد می‌پردازیم.


ارور E۱۶ یا F۱۶:


ارورهای دیگر دستگاه در برخی مدل ها با حرف E و در برخی مدل ها با حرف F نمایش داده می شوند. خطای فوق به معنای ایراد در میکرو سوییچ درب یا المان های مربوط به قفل در است. وقتی درب ماشین لباسشویی بسته نباشد، یا به هر دلیل بسته بودن در به اطلاع برد نرسد، دستگاه اجازه آبگیری و شروع به کار را پیدا نمی‌کند. یک بار در دستگاه را باز و بسته کنید، اگر مشکل رفع نشد برای تعمیر لباسشویی بوش از تکنسین دستگاه کمک بگیرید.


ارور E۲۱ یا F۲۱ :


اگر یکی از ارورهای فوق را در ماشین های لباسشویی مدلهای مختلف بوش مشاهده کردید، دستگاه دچار اختلال عملکردی در موتور شده است. برای تعمیر لباسشویی بوش کافیست با شماره های بالای صفحه تماس بگیرید.


ارور E۲۳ یا F۲۳ :


یکی دیگری از خطاهای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی لباسشویی بوش در مشهد، که به معنای نشتی آب از دستگاه است. یعنی به هر دلیلی آب وارد کف دستگاه شما شده و سنسوری که در آن قسمت وجود دارد آلارم می‌دهد. اگر این آبریزش داخلی باشد، برای مثال لاستیک و خرطومی و دیگ و … سوراخ باشد، حتما باید از تعمیر کار برای تعمیر دستگاه استفاده کنید.


اما ممکن است آبریزش خارجی باشد، مثلا مواردی از جمله ترکیدگی لوله آب منزل و شستشوی آشپزخانه دلیل این اتفاق باشد، و مشکل به لباسشویی مربوط نشود، فقط کافی است که دستگاه را از برق بکشید و کمی خم کنید تا آب داخل دستگاه خارج شود و مشکل برطرف گردد.


ارور F۲۶:


ایراد از هیدروستات یا آبشنار ماشین لباسشویی بوش است. این وسیله وظیفه سنجیدن ارتفاع آب داخل لباسشویی را دارد. معمولا اگر این ارور را دریافت کنید سطح آب از سطح استاندارد، بیش تر است. تعمیر لباسشویی بوش و هیدروستات این وسیله، توسط تعمیرکار ماهر امکانپذیر است.


ارور F۲۹:


یکی از ارورهای پرتکرار ثبت شده در نمایندگی لباسشویی بوش در مشهد که به شما می گوید فشار آب ورودی به دستگاه کم است و باید مواردی چک شود تا عیب دقیق آن را بیابید. در این صورت احتمالا پودر یا مایع لباسشویی بوش نیز در مخزن مانده است و یا اینکه با سرعت کمی وارد دستگاه می شود.


ابتدا همان طور که پیش از این گفتیم، خودتان شیر ورود آب و شلنگ ورودی را چک کنید تا دچار گرفتگی و … نباشد. هم چنین توجه داشته باشید که اگر فشار آب خانه خیلی کم باشد نمایش این کد خطا طبیعی است و باید فکری برای فشار آب منزل خود نمایید.


اگر با مواردی که گفتیم مشکل حل نشد، به دستگاه دست نزنید و از تعمیرکار متخصص بخواهید، آکواستپ و شیر برقی و شریان های داخلی لباسشویی بوش را چک نماید و با سرویس و یا تعویض قطعه معیوب مشکل لباسشویی شما را حل کند. برای تعمیر لباسشویی بوش در مشهد، با شماره‌های ۰۵۱۳۲۲۸۸۸۵۵ یا ۰۵۱۳۲۲۸۸۸۶۶ تماس بگیرید.


ارور E۴۳یا F۴۳:


این ارور معمولا زمانی رخ می‌دهد که زغال موتور لباسشویی شما نیاز به تعویض داشته باشد یا، کلکتور آن آسیب دیده باشد ظاهر می‌شود. بررسی این مورد کاملا تخصصیست و لازم است تا دستگاه توسط تکنسین مجاز نمایندگی لباسشویی بوش در مشهد، بازدید شود.



نمایندگی لباسشویی بوش در مشهد


نگهداری و تعمیر لباسشویی بوش


با هم معنای تعدادی از خطاهای پرتکراری که کاربران را مجبور به تماس با نمایندگی لباسشویی بوش در مشهد کرده بود، آشنا شدیم. به دلیل حساسیت بالا، کمبود قطعات هزینه تعمیرات برای لباسشویی بوش بالاست و گاها این کار به سختی انجام می‌شود. سعی کنید از دستگاه به نحو احسن مراقبت کنید تا نیاز به تعمیر بیشتر به وجود نیاید. در ادامه با تعدادی از مهم ترین نکات نگهداری لباسشویی بوش آشنا می شویم:


- اجسام سنگین را روی دستگاه قرار ندهید. این کار می‌توانند به موتور ماشین لباسشویی آسیب برساند.


- دستگاه را خیلی سنگین تر از حد مجاز نکنید. سبک بودن بیش از حد دستگاه نیز، می‌تواند لباسشویی شما را در دور تند از مدار حرکت خارج کند.


- فیلتر لباسشویی را چک کرده و تمیز کنید. مخصوصاً فیلتر تخلیه، بعد از مدتی به دلیل وجود مو و پارچه‌های ریز که ممکن هست در آن گیر کرده باشند با مشکل رو به رو شود. اگر در خانه حیوان خانگی مانند سگ و گربه دارید، لازم است این کار را زودتر انجام دهید.


- جاپودری لباسشویی بوش را هر ماه بشویید و بگذارید تا خشک شود و سپس در جای خود جا بزنید.


- سعی کنید به صورت منظم و ماهانه، دستگاه را روی حال Self Cleaning قرار دهید تا کاملا تمیز شود.


- برای تعمیر دستگاه از قطعات فابریک یدک تهیه شده از نمایندگی لباسشویی بوش در مشهد اشتفاده کنید.


- زیپ لباس های زیپ دار را ببندید و آن را پشت و رو کنید و سپس در داخل لباسشویی بوش بیاندازید. با این کار استیل داخلی دیگ لباسشویی آسیب نمی بیند.


- پودر ریختن زیاد در لباسشویی کمکی به بهتر شسته شدن لباس ها نمی کند. این کار علاوه بر آسیب زدن به لباس هایتان برای لباسشویی بوش نیز مضر است.


- سلکتور یا همان دکمه بزرگ روی پنل لباسشویی را در خلاف جهت نچرخانید. این کار به چرخ دنده های سلکتور لباسشویی بوش آسیب می‌رساند.


تعمیر در نمایندگی لباسشویی بوش در مشهد


برای تعمیر دستگاه خود حتما از تکنسین مجاز نمایندگی لباسشویی بوش در مشهد و قطعات فابریک یدک دستگاه استفاده کنید. تعمیرکاران مرکز تعمیرات تخصصی مشهد سرویس ، با هشت سال سابقه کار با دستگاه شما و گذراندن آموزش های لازم تعمیر لباسشویی بوش، تسلط کامل به نکات ریز و درشت این دستگاهها دارند و بهترین انتخاب برای تعمیر لباسشویی بوش در مشهد هستند. برای انجام این کار با شماره‌های ۰۵۱۳۲۲۸۸۸۵۵ یا ۰۵۱۳۲۲۸۸۸۶۶ تماس بگیرید.


انتهای پیام/۴۱۲۹/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته