دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 خرداد 1401 - 10:51

ارور e2 لباسشویی بوش چیست

با توجه به گسترش تکنلوژی در زمینه لوازم منزل از جمله ماشین های لباسشویی و افزوده شدن قابلیتهای بسیار ویژه به آنها در تمامی برندها از جمله بوش، شاید استفاده از آنها و درک برخی قابلیتهای آنها کمی دشوار به نظر برسد.یک ماشین لباسشویی بوش اگر به مشکلی برخورد کند، آن مشکل به صورت یک کد خطا بر روی نمایشگر ظاهر می شود، یکی از ارورهای لباسشویی بوش کد خطای e2 می باشد. جهت آشنایی با این ارور و کسب اطلاعات بیشتر راجع به این موضوع با ما همراه باشید.
کد خبر : 663645
رپرتاژ

به گزارش خبرگزاری آنا، با توجه به گسترش تکنلوژی در زمینه لوازم منزل از جمله ماشین های لباسشویی و افزوده شدن قابلیتهای بسیار ویژه به آنها در تمامی برندها از جمله بوش، شاید استفاده از آنها و درک برخی قابلیتهای آنها کمی دشوار به نظر برسد.یک ماشین لباسشویی بوش اگر به مشکلی برخورد کند، آن مشکل به صورت یک کد خطا بر روی نمایشگر ظاهر می شود، یکی از ارورهای لباسشویی بوش کد خطای e2 می باشد. جهت آشنایی با این ارور و کسب اطلاعات بیشتر راجع به این موضوع با ما همراه باشید.



کد خطای E02 که در برخی از مدل های لباسشویی بوش ممکن است ایجاد شود بیانگر مشکلات موتور الکتریکی دستگاه است. در این حالت در هنگام اجرای برنامه شستشو، درام نمی چرخد و یا برنامه اصلاً شروع نمی شود. در چنین شرایطی جهت برطرف کردن این کد خطا اگر تخصص کافی در این زمینه دارید می توانید خود اقدام به رفع آن نمایید البته توجه کنید که این کد خطا به موتور لباسشویی مرتبط است و در صورت اشتباه، صدمات زیادی به دستگاه شما وارد خواهد شد . پس اگر تجربه کافی در این زمینه ندارید بهتر است که با یک متخصص تماس گرفته و کار را به او بسپارید.


اگر ساکن تهران هستید و با این مشکل و یا هر مورد دیگری در زمینه ماشین لباسشویی برخورد کرده اید و به یک مرکز معتبر تعمیر لباسشویی بوش در تهران نیاز دارید می توانید از خدمات تخصصی خدمات سرویس استفاده کنید. این شرکت با تجربه فراوان در حوزه تعمیرات لباسشویی می تواند در اسرع وقت و با کیفیت بالا مشکل شما را حل نماید.



یکی از دلایلی که ممکن است باعث ایجاد این مشکل شود، اشکالات برقی همچون افت ولتاژ و .. می باشد که در این صورت باید با یک برق کار تماس بگیرید تا مشکل برقی آپارتمان حل شود. یکی دیگر از دلایل این کد خطا اشکال در کنترل کننده الکترونیکی دستگاه می باشد، به مدت 15 تا 20 دقیقه دستگاه را از برق جدا کرده و دوباره به برق وصل کنید. اگر مجدد با این کد خطا برخورد کردید اشکال در کنترل کننده الکترونیکی دستگاه است و باید تعمیر شود.



موتور بخش مهمی از ماشین لباسشویی است. این قطعه وظیفه چرخش درام در هنگام شستشو را بر عهده دارد. بنابراین اگر مشکل ایجاد شده را حل نکنید، قطعا با مشکلات زیادی در آینده برخورد خواهید کرد و هزینه بیشتری را متحمل خواهید شد. البته ممکن است علت این خطا فرسودگی برس های کربنی موتور باشد. یعنی اگر با گذشت زمان این برس ها فرسوده شوند باعث ایجاد کد خطا E02 می شوند.


ارور e2 لباسشویی بوش چیست


با گذشت زمان این قطعات فرسوده می شوند. و در نتیجه موتور متوقف می شود. این علائم می تواند نشان دهد که برس ها از کار افتاده اند:


ماشین لباسشویی آبگیری می شود و همچنین تخلیه نیز می کند ولی درام نمی چرخد.
از لباسشویی صداهایی شنیده می شود و همزمان جرقه هایی از زیر دستگاه مشاهده می شود.


موارد عنوان شده فوق می تواند دلایلی برای کد خطا E02 باشد ولی با این حال با توجه به اینکه عیب یابی و تعمیر ماشین لباسشویی بوش یک کار کاملا تخصصی است پیشنهاد ما اینست که در صورت مشاهده کد خطا بر روی نمایشگر دستگاه حتما با یک متخصص تماس گرفته و از او بخواهید که در حل این مشکل به شما کمک کند.



انتهای پیام/ ر


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته