دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 ارديبهشت 1401 - 12:59
در ۳ سال گذشته رخ داد؛

افزایش بیش از ۲ برابری جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی ملکان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان از افزایش بیش از ۲ برابری جذب دانشجو در این واحد دانشگاهی در سه سال گذشته خبر داد.
کد خبر : 657865
هدایت اسلامی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از ملکان، هدایت اسلامی در آیین تجلیل از دبیران مدرسه غیردولتی سمای دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان از افزایش کمی و کیفی این واحد دانشگاهی در سه سال گذشته خبر داد و اظهار کرد: تعداد دانشجویان واحد ملکان در این مدت دو برابر افزایش یافته و اکنون حدود یک هزار و ۲۰۰ دانشجو در ده‌ها رشته در مقاطع مختلف کاردانی، کارشناسی و تکمیلی مشغول تحصیل هستند.


وی با قدردانی از حسن اعتماد همشهریان به مدرسه سما افزود: با توجه به استقبال خوب شهروندان با وجود گذشت فقط دو سال از آغاز فعالیت، تعداد دانش‌آموزان این مدرسه به بیش از دو برابر افزایش یابد. مدرسه سما از سال تحصیلی ۱۳۹۹ – ۱۴۰۰ از پایه اول تا ششم مجوز دارد و اکنون تعداد محدود ۸۰ دانش‌آموز در پایه‌های پیش‌دبستانی و اول و دوم مشغول تحصیل هستند.




بیشتر بخوانید:


رشد جذب دانشجو در دانشگاه آزاد اسلامی ملکان




رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان گفت: همه مردم در هر شغل و مقامی که بوده دانش‌آموخته و مدیون معلمان متعهد و فرهیخته جامعه هستند. معلمی فقط یک شغل نیست و بدون داشتن عشق و علاقه و دلسوزی ادامه شغل معلمی امکان‌پذیر نیست. توسعه و پیشرفت همه جوانب جوامع در سایه علم و تربیت و اخلاق به دست می‌آید؛ بنابراین ضروری است فضای آموزشی به فضای آموزشی و تربیتی تبدیل شود.


به گفته این مسئول، وظایف معلمان در تربیت نسل‌های آینده کشور حساس و سنگین بوده و مسئولان باید با تلاش برای رفع دغدغه‌ها و متمرکزکردن فکر معلمان به ارتقای بنیه علمی کشور، مشکلات اداری و مادی این قشر زحمت‌کش را رفع کنند.


به گزارش آنا، افزایش بیش از دو برابری جمعیت دانشجویی، تأسیس مدرسه سما، کاشت زعفران و تعداد ۲۵۰ اصله نهال گردو، پرداخت ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان بابت بدهی معوقه احداث ساختمان، ارتقای پنج پست سازمانی کاردانی به کارشناسی کارکنان، پرداخت تسهیلات بانکی برای دانشجویان و کارکنان و پرداخت کامل حقوق و مزایای استادان و کارکنان از اهم اقدامات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملکان در سه سال گذشته بوده است.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته