دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 ارديبهشت 1401 - 09:18

شوک رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه به آینده زیدان

رئیس فدراسیون فوتبال به صورت تلویحی به زین‌الدین زیدان پیشنهاد کرده تا سرمربی پاری‌سن‌ژرمن شود.
کد خبر : 657292
لی گرات زین‌الدین زیدان

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، سرمربی سابق رئال مادرید پس از ترک ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برای دومین بار در سال ۲۰۲۱، نام خود را با چندین پست بزرگ مرتبط دانسته است.


نوئل لی گرات، رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه اذعان می‌کند که از حضور زین‌الدین زیدان در پاری‌سن‌ژرمن در آینده نزدیک تعجب نخواهد کرد. زیدان از زمانی که دومین دوره حضورش روی نیمکت رئال مادرید را در پایان فصل ۲۰۲۰-۲۰۱۹ به پایان رساند، از بازی خارج شده است اما با سه مدال قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان مربی، این مرد فرانسوی پیوسته خود را در ارتباط با برخی از مشاغل برتر فوتبال می‌بیند.


لی گرات در مورد آینده زیدان چه گفت؟


رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سؤال که آیا زیزو می‌تواند به عنوان جانشین دیدیه دشان روی نیمکت تیم ملی فرانسه در نظر گرفته شود، به (L'Equipe) اظهار کرد: شما باید مراقب صحبت‌های خود باشید. زیدان به مادرید نشان داد که ویژگی‌هایی دارد که به سختی قابل تصور بود. در ذهن فرانسوی‌ها، او ممکن است جانشین باشد اما هدف من این نیست. خواهیم دید. اگر دیدیه و من راه خود را از هم جدا کنیم، او مطمئنا یکی از گزینه‌ها خواهد بود. آیا می‌بینید که من امروز می‌گویم آیا این زیدان است که جانشین دشان می‌شود؟ خواهیم دید. زیدان ممکن است به پاری‌سن‌ژرمن برود. برای تیم ملی فرانسه، شما باید آزاد باشید. اما امروز هر کاری انجام می‌دهیم تا دیدیه را در بهترین شرایط برای قهرمانی در جام جهانی قرار دهیم.




بیشتر بخوانید:





اهداف فرانسه در جام جهانی قطر چیست؟


هم تیمی و کاپیتان زیدان در اولین قهرمانی فرانسه در جام جهانی ۱۹۹۸، دشان این شاهکار را به عنوان سرمربی ۳۰ سال بعد تکرار کرد، زمانی که بازیکنانی مانند پل پوگبا، کیلیان امباپه و انگولو کانته را به افتخار در روسیه ۲۰۱۸ برد. هنگامی که از او پرسیده شد که او امیدوار است فرانسه در طول دفاع از عنوان قهرمانی در قطر به چه چیزی دست پیدا کند، لو گرات هدف خود را بالا گرفت. وی گفت: ما می‌خواهیم از عنوان خود دفاع کنیم. اما هدف طبق معمول حداقل چهار مورد آخر است. آیا اگر این هدف محقق نشود، دشان حفظ خواهد شد؟ بعداً در مورد آن صحبت خواهیم کرد. او کارمند ما است اما او همچنین دوست است. من رابطه بسیار مودبانه‌ای با او دارم.


انتهای پیام/۴۰۴۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته