دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1400 - 14:41

امباپه از دعوت بنزما به جمع خروس‌ها به وجد آمد

کیلیان امباپه از دعوت کریم بنزما به تیم ملی فرانسه به وجد آمد و هیجان خود از این اتفاق را به اشتراک گذاشت.
کد خبر : 582544
کیلیان امباپه کریم بنزما

به گزارش خبرنگار گروه ورزش خبرگزاری آنا، تصویر اینکه کریم بنزما و و کیلیان امباپه در کنار یکدیگر در تیم ملی فرانسه بازی می‌کنند چشم‌اندازی است که برای بسیاری از هواداران این تیم ممکن نبود اما با دعوت بنزما از سوی دیدیه دشان این اتفاق رخ خواهد داد. 


نشریه «مارکا» اعلام کرد پیش از این تصور بازی بنزما و امباپه در تیم رئال مادرید ایجاد شده بود. لوس بلانکوس چندین فصل است تلاش می‌کند تا امباپه را از پاری‌سن‌ژرمن جذب کند اما باشگاه فرانسوی اجازه جدایی به آقای گل جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را نمی‌دهد. اولین بار پس از آنکه بنزما در سال ۲۰۱۵ به تیم ملی فرانسه دعوت شد، این بازیکن عملکرد بسیار خوبی در جمع خروس‌ها داشت.


امباپه در واکنش به دعوت بنزما به تیم ملی فرانسه با انتشار پستی در اینستاگرام هیجان خود از حضور بنزما در تیم ملی کشورش را با همگان به اشتراک گذاشت. مهاجم پاری‌سن‌ژرمن تصویری را از هر دو بازیکن را در لباس تیم ملی فرانسه منتشر کرد که در کنار هم جشن می‌گرفتند. این دو مهاجم آماده هنوز در کنار یکدیگر بازی نکرده‌اند انتشار تصویر مشترک توسط آنها توسط امباپه نشان می‌دهد که فاتح جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مشتاقانه منتظر است تا سرانجام فرصت بازی در کنار بنزما را به دست آورد.


Benzema and Mbappe


انتهای پیام/۴۰۴۸/

انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته