دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 ارديبهشت 1401 - 20:35

سمات پرداخت سود سنواتی سهامداران را آغاز کرد

مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) گفت: این شرکت هم‌زمان با عید سعید فطر پرداخت سود سنواتی سهامداران بازار سرمایه را آغاز کرد
کد خبر : 656626
4444



به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا، محمد باغستانی، مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) گفت: این شرکت هم‌زمان با عید سعید فطر پرداخت سود سنواتی سهامداران بازار سرمایه را آغاز کرد


باغستانی افزود: دریافت سود سنواتی شرکت‌ها یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها و مطالبات سهامداران در طول سال‌های اخیر بود که خوشبختانه شرکت سپرده‌گذاری مرکزی زیرساخت‌های فنی لازم را برای رفع این مشکل فراهم کرده است.


وی اظهار کرد: شرکت سرمایه‌گذاری پردیس، نخستین شرکتی است که امروز سود سنواتی سهامداران خود را از طریق سمات پرداخت کرد.


مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: از ۱۹ هزار و ۹۰ نفر سهامدار شرکت سرمایه‌گذاری پردیس، ۱۲ هزار و ۴۸۸ نفر در سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) ثبت‌نام کرده بودند که سود سنواتی این افراد به مبلغ بیش از ۱۸ میلیارد ریال امروز به‌حسابشان پرداخت شد.


باغستانی ادامه داد: شرکت سپرده‌گذاری مرکزی این آمادگی را دارد که سودهای سنوات گذشته شرکت‌ها را دریافت و به‌حساب سهامداران واریز کند که به‌طور حتم این موضوع منجر به افزایش رضایتمندی سهامداران خواهد شد.


مدیرعامل سمات از سهامدارانی که تاکنون ثبت‌نام و احراز هویت خود را در سامانه سجام انجام نداده‌اند، درخواست کرد هر چه سریع‌تر این اقدام را انجام دهند تا این شرکت امسال بتواند سود مجامع و مطالبات سنواتی سهامداران را از طریق اطلاعات این سامانه پرداخت کند.


گفتنی است، سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) با هدف ایجاد سامانه‌ای یکپارچه، فراگیر و ارائه خدمات مطلوب به سهامداران بازار سرمایه راه‌اندازی شده است.


علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.sejam.ir به‌صورت حضوری و غیرحضوری ثبت‌نام خود را در این سامانه انجام دهند و به باشگاه بزرگ مشتریان بازار سرمایه ملحق شوند.


انتهای پبام/۴۱۲۹/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته