دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 ارديبهشت 1401 - 11:48

چطور از اصل بودن ضد آفتاب خارجی اطمینان حاصل کنیم

اصل و اورجینال بودن کرم ضد آفتاب خارجی بسیار اهمیت دارد؛ زیرا بسیاری از برندهای معتبر که محصول خارج هستند، به راحتی مارک تقلبی آن‌ها ساخته شده و سپس وارد بازار می‌شوند. به همین دلیل محصولات تقلبی ممکن است آسیب جدی به پوست شما بزنند و نه تنها مفید نیستند، مضر هم خواهند بود.
کد خبر : 656141
image-20220501113957-1.jpeg



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، اصل و اورجینال بودن کرم ضد آفتاب خارجی بسیار اهمیت دارد؛ زیرا بسیاری از برندهای معتبر که محصول خارج هستند، به راحتی مارک تقلبی آن‌ها ساخته شده و سپس وارد بازار می‌شوند. به همین دلیل محصولات تقلبی ممکن است آسیب جدی به پوست شما بزنند و نه تنها مفید نیستند، مضر هم خواهند بود.


توصیه مواکد ما این است که حتماً لوازم آرایشی و بهداشتی خود را، خصوصا کرم ضد آفتاب را از فروشگاه‌های مطمئن تهیه کنید. در ادامه یکی از این فروشگاه‌های معتبر، همراه با سه کرم ضد آفتاب با کیفیت و با استفاده فراوان را در کشور ایران و سراسر جهان به شما معرفی خواهیم کرد؛ پس با ما همراه باشید.


اهمیت استفاده از کرم ضد آفتاب اصل


این موضوع که شما از کرم ضد آفتاب خارجی اصل استفاده کنید بسیار اهمیت دارد؛ زیرا در غیر این‌صورت نه تنها از پوست شما در برابر اشعه‌های آسیب زننده خورشید محافظت نمی‌کند، بلکه از عوارض آن ایجاد بیماری‌های پوستی مانند سرطان‌های پوست خواهد بود.


بر روی جعبه کرم ضد آفتاب اصل خارجی، درصد SPE آن مشخص شده است. درصد نوشته شده نشان دهنده مقاومت کرم ضد آفتاب و مراقبت از پوست شما در برابر نور خورشید است؛ هر چه که این درجه بالاتر باشد شدت کمی از اشعه فرابنفش خورشید به پوست شما خواهد رسید.


قبل از خرید کردن، حتما از تشخیص کرم ضد آفتاب خارجی اصل اطمینان حاصل کنید که دچار مشکلات پوستی مثل جوش زدن، انواع لک ها و... نشوید. روش تشخیص ضد آفتاب کار مشکلی نیست فقط به تجربه و هوش شما بستگی دارد.


چند روش تشخیص کرم ضد آفتاب اصل


ما برحسب تجربه، دانش و آگاهی خود سعی خواهیم کرد چند راه تشخیصی برای مطمئن شدن از اصل بودن کرم ضد آفتاب خارجی را به شما پیشنهاد دهیم.


فروشگاه محل خرید


اولین و مهم‌ترین نکته برای کرم ضد آفتاب خارجی اصل، فروشگاهی است که از آن خرید خواهید کرد. حتما لوازم‌های آرایشی و بهداشتی خود را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید تا درصد احتمال انتخاب اشتباه شما پایین بیاید. هیچ فروشگاه قابل اطمینانی محصولات غیراصل و فاقد ارزشی در اختیار مشتریان خود نمی‌گذارد و اعتبار خود را زیر سوال نمی‌برد.


فروشگاه اینترنتی مو تن رو تنوعی گسترده از انواع کرم‌های ضدآفتاب با کیفیت را با SPFهای گوناگون ارائه می‌کند تا با توجه به نیازتان و سطح بودجه خود گزینه دلخواهتان را انتخاب کنید. جدیدترین محصولات برندهای معتبر و مرغوبی مانند آردن، مای، سان سیف، الارو و مدیسان در این سایت لوازم آرایشی مو تن ‌رو عرضه می‌شوند.


مبلغ کرم ضد آفتاب


در این زمینه سعی کنید کمی بیشتر هزینه کنید تا یک جنس اصل و اورجینال تحویل بگیرید. چون برندهای متفرقه ارزان نه تنها هیچ سودی برای شما نخواهد داشت بلکه بسیار مضر هم خواهند بود.


مراقب باشید که گول قیمت پایین یک ضد آفتاب را نخورید و در صورت نیاز از چند فروشگاه دیگر درباره قیمت‌های تعیین شده اطلاعات لازم کسب کنید.


نوع عرضه (جعبه و تیوپ ضد آفتاب)


یک کرم ضد آفتاب اصل خارجی، مطمئنا در جعبه‌های محکم و زیبا عرضه می‌شود و تمامی اطلاعات لازم این کرم‌ها هم بر روی جعبه و هم بر روی تیوپ آن‌ها به صورت مشخصی نوشته می‌شود تا شما به راحتی قادر به خواندن آن اطلاعات باشید.


بوی مطبوع


کرم ضدآفتاب اصل دارای بوی خوب و مطبوعی است و به هیچ وجه با استشمام بوی آن هنگام استفاده اذیت نخواهید شد. پس حتما به این نکته مهم توجه داشته باشید و اگر احساس کردید کرم بوی نامطبوع دارد به هیچ وجه آن را خریداری نکنید.


خرید برندهای شناخته شده


بر حسب تجربه یا اطلاعاتی که اطرافیان به شما داده‌اند و پیشنهاد پزشک متخصص پوست، از طریق مطالب سایت‌های معتبر می‌توانید با برندهای محبوب آشنا شده و آن را خریداری کنید.


چطور از اصل بودن ضد آفتاب خارجی اطمینان حاصل کنیم


معرفی سه کرم ضد آفتاب اصل


در ادامه سه کرم ضد آفتاب اصل به شما معرفی خواهیم کرد که اگر از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید، مناسب با هر پوستی هستند و از درصد SPEبالایی برخوردار هستند.


کرم ضدآفتاب eucerin


کرم ضدآفتاب اوسرین دارای SPE 50+ است که برای پوست‌های چرب و حساس بسیار مناسب می‌باشد. کرم ضد آفتاب eucerin از برندهای معروف آلمانی است که از ترکیبات روغنی غنی شده با عنوان اوسریت ساخته شده است.


کرم ضد آفتاب شناخته شده از فیلترهای UV برای مراقبت از اشعه تند خورشید برخوردار است و لازم است بدانید که هر کرم ضد آفتابی به طور کامل نمی‌تواند جلو دارنده اشعه یو وی خورشید باشد اما کرم ضد آفتاب اوسرین حاوی موادی است که قابلیت مقاومت در برابر نورهای ساطع شده نامرئی را دارد.


کرم ضدآفتاب الارو


کرم ضدآفتاب الارو از محصولات کشور فرانسه است. با مواد ابتدایی دارای تاییدیه جهانی در ساخت آن، این کرم ضد آفتاب فرمولاسیون خاصی دارد که از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت می‌کند. کرم ضدآفتاب الارو دسته‌بندی‌های مختلف و انواع متفاوتی دارد و به شکل‌های گوناگونی در بازار موجود است. ضد آفتاب الارو برای انواع پوست از فیلترهای UVB, UVA, و IR برخوردار بوده و دارایSPE 50+ است.


کرم ضدآفتاب پریم


کرم ضدآفتاب پریم از محصولات ایرانی است که دارای درصد SPE60 است و ضریب چربی آن تقریبا ناچیز است. این ضد آفتاب دارای فیلترهای محافظت کننده در برابر اشعه فرابنفش خورشید می‌باشد. کرم ضد آفتاب پریم مطرح شده حاوی ترکیبات شیمیایی فعالی بوده که در برابر تابش نور مضر خورشید برای پوست بسیار مناسب است. مهم‌ترین اشعه مضر و رایج خورشید اشعهUVB می‌باشد که این کرم در برابر آن بسیار مقاوم است.


چطور از اصل بودن ضد آفتاب خارجی اطمینان حاصل کنیم


سخن پایانی


یک نکته مهم در هنگام خرید کرم ضد آفتاب خارجی اصل این است که چه خرید خود را به صورت حضوری انجام می‌دهید و چه اینترنتی، از مشاوران و کارشناسان فروش آن فروشگاه، درباره خرید خود اطلاعات کسب کنید و از آن‌ها بخواهید که مطابق با پوست و زمان در معرض آفتاب بودنتان، به شما کرم ضد آفتاب خوب معرفی کنند.


فروشگاه اینترنتی مو تن رو بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی را به هم وطنان عزیز به صورت اینترنتی عرضه می‌کند؛ خصوصا کرم ضد آفتاب خارجی اصل که با درصد بالایی از فیلترهای مراقبت کننده از پوست شما در برابر نور آفتاب است.



انتهای پیام/ ر




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته