دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1401 - 11:01

چطور ضد آفتاب خوب پیدا کنیم؟ از زبان برند معروف خانومی بخوانید

امروزه اهمیت استفاده از کرم‌های ضد آفتاب بخصوص در روزهای گرم تابستانی بر کسی پوشیده نیست. استفاده منظم و روتین از یک کرم ضد آفتاب مناسب در طول سال، از پوست شما در برابر اشعه‌ی مضر فرابنفش ناشی از تابش مستقیم نور خورشید محافظت می‌کند.
کد خبر : 655042
image-20220426105307-1.png



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، امروزه اهمیت استفاده از کرم‌های ضد آفتاب بخصوص در روزهای گرم تابستانی بر کسی پوشیده نیست. استفاده منظم و روتین از یک کرم ضد آفتاب مناسب در طول سال، از پوست شما در برابر اشعه‌ی مضر فرابنفش ناشی از تابش مستقیم نور خورشید محافظت می‌کند.


انتخاب و خرید یک ضد آفتاب مناسب در میان صدها برند ایرانی و خارجی کار دشواری به نظر می‌رسد. با توجه به گران شدن بیش از حد محصولات آرایشی خارجی در سال‌های اخیر و همچنین افزایش برندهای باکیفیت ایرانی، بسیاری از مصرف کنندگان به خرید و استفاده از کرم ضد آفتاب ایرانی ترغیب شده‌اند. در ادامه قصد داریم نکاتی را پیرامون خرید کرم ضد آفتاب بازگو کرده و شما را با تعدادی از بهترین‌های کرم ضد آفتاب ایرانی آشنا کنیم.


بهترین‌های کرم ضد آفتاب ایرانی


شاید شما هم فکر می‌کنید که کرم‌های ضد آفتاب خارجی دارای اثر بخشی بیشتری نسبت نمونه‌های ایرانی هستند، اما جالب است بدانید که برندهای مطرح کرم ضد آفتاب ایرانی نیز حاوی ترکیباتی هستند که حتی در مقایسه با کرم‌های ضد آفتاب خارجی بطور مؤثرتری از پوست در مقابل نور خورشید مراقبت می‌کنند. حال اگر شما هم با سؤال " ضد آفتاب ایرانی چی خوبه؟" مواجه هستید، ما قصد داریم شما را با تعدادی از بهترین و پرفروش‌ترین‌های کرم ضد آفتاب‌ ایرانی آشنا کنیم.



  • 1. کرم ضد آفتاب SPF50 فاقد چربی با پوشش کرم‌ پودری هیدرودرم


کرم ضد آفتاب SPF50 هیدرودرم فاقد چربی و دارای پوشش کرم پودری و بافتی سبک است. این محصول در سه رنگ بژ صدفی، بژ کاراملی و بژ گندمی برای رنگ‌های مختلف پوست عرضه می‌شود. کرم ضد آفتاب هیدرودرم با ایجاد پوشش ابریشمی بر روی پوست و داشتن ساختار سیلیکونی، برای مدت طولانی از پوست شما در برابر پرتوهای مضر خورشید محافظت می‌کند.


یکی دیگر از نقاط قوت این کرم ضد آفتاب ایرانی، علاوه حفظ تنفس برای رسیدن هوا به منافذ پوستی، مقاومت در برابر شستشو و تعریق است.




  • 2. کرم ضد آفتاب رنگی SPF60 پریم


ضد آفتاب پریم با SPF60 در صدر پرفروش‌ترین‌های کرم ضد آفتاب‌ ایرانی است که فاقد چربی است و برای پوست‌های چرب و مستعد آکنه مناسب است و مانع از ایجاد لک و کک و مک ناشی از تابش خورشید می‌شود. کرم ضد آفتاب پریم با تولید در سه رنگ بژ روشن، بژ و برنز برای انواع رنگ پوست کاربرد دارد. همچنین ضد آفتاب رنگی پریم دارای فیلترهای مؤثری است که از پوست در برابر اشعه‌های UVA، UVB و IR قدرتمندانه محافظت می‌کند و اثری قابل ملاحظه دارد.


چطور ضد آفتاب خوب پیدا کنیم؟ از زبان برند معروف خانومی بخوانید





  • 3. کرم ضد آفتاب و ضد لک بی‌رنگ لافارر


ضد آفتاب و ضدلک بی‌رنگ لافارر، یکی از پرفروش‌های کرم ضد آفتاب ایرانی است که در دو نوع مخصوص پوست‌های چرب و مستعد آکنه و مخصوص پوست‌های خشک و معمولی تولید و عرضه می‌گردد که هر دو مدل فاقد پارابن و چربی هستند. این کرم حاوی عصاره گیاهان شیرین بیان، بیربری، سارمنتوزا ساکسی فراگا، پاپایا و گواوا است که باعث کاهش تولید رنگدانه‌های ملانین شده و در کاهش لک‌های پوستی مؤثر است.


همچنین این کرم با دارا بودن ترکیباتی همچون آلوئه‌ورا، سدیم‌هیالورونات، سدیم‌لاکتات و اوره روند پیر شدن پوست شما را کند کرده و به تعویق می‌اندازد.


چطور ضد آفتاب خوب پیدا کنیم؟ از زبان برند معروف خانومی بخوانید




  • 4. کرم ضد آفتاب SPF50 نئودرم


کرم ضدآفتاب ایرانی هایلی پروتکتیو نئودرم با SPF50 علاوه بر محافظت از پوست شما در برابر اشعه‌های مضر آفتاب با ترکیباتی همچون عصاره بابونه و خاصیت آبرسانی بالا از پیری زودرس پوست جلوگیری می‌کند. این ضد آفتاب کاملاً سبک بوده و باعث کاهش التهابات پوستی می‌شود و در دو نوع رنگی (بژ) و بی‌رنگ تولید و عرضه می‌شود.


طبق ادعای نئودرم، این محصول به دلیل وجود سبوماین چربی پوست را کنترل کرده که موجب ایجاد خاصیت تنظیم ترشح چربی پوست و خاصیت ضدمیکروبی می‌شود.



  • 5. کرم ضد آفتاب بی‌رنگ فاقد چربی SPF50 آردن


کرم ضد آفتاب ایرانی آردن با SPF50 از ترکیب فیلترهای ضد آفتاب استفاده می‌کند و در برابر تمام طول موج‌های پرتوهای مضر خورشید از پوست شما با قدرت محافظت می‌کند. این ضد آفتاب با جذب رادیکال‌های آزاد و آلودگی‌های محیطی سبب بسته شدن منافذ پوستی و مانع ایجاد آکنه در پوست می‌شوند.


شاید در نگاه اول بعد از استعمال این ضد آفتاب پوست شما سفیدتر به نظر برسد ولی بعد از مدت زمان کوتاهی، کرم بصورت کامل جذب پوست می‌شود و اثری از آن باقی نخواهد ماند.



  • 6. کرم ضد آفتاب رنگی SPF60 سینره


کرم ضد آفتاب رنگی سینره، با بهره‌مندی از فیلترهای فیزیکی و شیمیایی مورد تائید FDA از پوست شما در مقابل طیف وسیعی از اشعه‌های UV محافظت کرده و فاقد ترکیبات مضری همچون پارابن است. به همین جهت این محصول برای استفاده انواع پوست مناسب بوده و افراد دارای پوست چرب نیز با اطمینان می‌توانند از این کرم استفاده کنند.


این محصول در دو رنگ مختلف با منشأ ترکیبات گیاهی ضد التهابی همچون آلفا بیزابولول تولید شده و همچنین در برابر شستشو و تعریق در فصل تابستان مقاوم است.


نحوه استفاده مؤثر از محصولات ضد آفتاب


· نخستین گام برای محافظت در برابر خوشید استفاده از محصولات معتبر و مناسب پوست شماست، بنابراین از فروشگاه‌های معتبر خرید کنید.


· کرم ضد آفتاب را به اندازه کافی و با پوشش مناسب بر روی همه نواحی در معرض آفتاب بزنید تا بیشترین محافظت را دریافت کنید.


· حداقل نیم ساعت قبل از قرار گرفتن در معرض خورشید از ضد آفتاب استفاده کنید چرا که 20 الی 30 دقیقه طول خواهد کشید تا ضد آفتاب به‌خوبی جذب پوست گردد.


· اگر برای مدت زمان طولانی بیرون از خانه و در معرض تابش نور خورشید هستید، هر دو ساعت یکبار کرم خود را تمدید کنید تا اثر اولیه کاهش نیابد.


· در صورت تعریق زیاد در فصل تابستان، ضد آفتاب خود را مرتباً تمدید کنید.



خانومی اولین و جامع‌ترین فروشگاه اینترنتی تخصصی آرایشی بهداشتی و عطر است که با داشتن نمایندگی رسمی بیش از 250 برند آرایشی بهداشتی و مراقبتی، تمامی محصولات را بدون واسطه، مستقیماً از تولیدکننده اصلی و یا وارد کننده رسمی برند دریافت نموده و عرضه می‌نماید. شما می‌توانید برای خرید لوازم آرایش و همچنین انواع کرم‌ ضد آفتاب ایرانی به فروشگاه اینترنتی خانومی مراجعه کرده و با مطالعه درباره هر یک از محصولات، محصول مناسب خود را تهیه کنید.



انتهای پیام/ ر



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته