دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 ارديبهشت 1401 - 13:04
منادی:

5 رشته پیراپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی اسکو راه‌اندازی می‌شود

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: حداقل 5 رشته پیراپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسکو با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان اسکو برای ترم جدید راه‌اندازی می‌شود.
کد خبر : 655898
اسکو



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اسکو، علیرضا منادی در دیدار مردمی شهرستان اسکو با برشمردن اقدامات صورت گرفته برای برطرف کردن مشکلات دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسکو گفت: تمام سعی و تلاش بنده و همکاران در کمیسیون به‌عنوان یک معلم و دانشگاهی رفع مشکلات این قشر از بزرگواران در حوزه‌های مختلف ست.




بیشتر بخوانید:


غلبه بر مشکلات مالی با تلاش همکاران دانشگاهی




وی افزود: با مساعدت‌هایی که رئیس جمهور کرده موضوع معلمان نهایی شده است و به‌شخصه پیگیر همسان‌سازی حقوق همکاران دانشگاه آزاد با سایر دانشگاه‌ها هستم.


رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه مدیرکل توسعه آموزش و امور دانشجویان علوم پزشکی درباره ایجاد رشته‌های علوم پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسکو و موافقت کمیته گسترش دانشگاه آزاد اسلامی علوم پزشکی تبریز اضافه کرد: حداقل پنج رشته پیراپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسکو با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی و شبکه بهداشت شهرستان اسکو برای ترم جدید راه‌اندازی می‌شود.


منادی ابراز امیدواری کرد که دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسکو به‌عنوان قطب علوم پزشکی شهرستان بتواند باری از مشکلات شهرستان را کم کند.


5 رشته پیراپزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی اسکو راه‌اندازی می‌شود


انتهای پیام/۴۱۱۷/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته