دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 ارديبهشت 1401 - 16:11

کبیری: مدارس ویژه علوم و معارف اسلامی در ۸ استان تأسیس می‌شود

مدیر راه اندازی مدارس ویژه علوم و معارف اسلامی از آمادگی ۸ استان برای تأسیس مدارس ویژه علوم و معارف اسلامی خبر داد.
کد خبر : 654270
کبيري



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جعفر کبیری سرمزده در جلسه هیئت‌رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی که روز پنج‌شنبه اول اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ به ریاست دکتر طهرانچی و با حضور سروری مجد، رئیس مرکز حوزه ریاست، روابط عمومی و هماهنگی استان‌ها برگزار شد، گزارش تفصیلی از روند تأسیس مدارس ویژه علوم و معارف اسلامی در سطح کشور ارائه کرد.


مدیر راه اندازی مدارس ویژه علوم و معارف اسلامی با بیان اینکه اساسنامه مدارس و صورتجلسات شورای راهبردی به تصویب شورای عالی سیاست‌گذاری رسیده است، گفت: بر این اساس، وفق آمایش وزارت آموزش و پرورش در خصوص تراکم و پراکندگی مدارس علوم و معارف اسلامی در سطح کشور و موافقت‌های حاصله، استان‌های خراسان رضوی، شمالی، جنوبی، کرمان، سیستان، آذربایجان شرقی، اردبیل و تهران نسبت به تاسیس مدارس مذکور اقدام کنند.


در ادامه، دکتر طهرانچی ضمن ابراز خوشوقتی از این اقدام مطلوب و مقدس و تبیین اهمیت تعلیم و تربیت اسلامی و لزوم توجه خاص به این مهم، بر نقش مادران فردا در تربیت نسلی تأکید کرد و گفت: تأسیس دبیرستان‌های علوم و معارف اسلامی دخترانه نیز باید در دستور کار قرار گیرد.


در پایان این جلسه، مقرر شد که استان‌های مذکور نسبت به اخذ مجوز مدرسه از آموزش و پرورش و تخصیص مکان مناسب و سایر ملزومات، با قید فوریت اقدام لازم معمول دارند.


انتهای پیام/۴۱۶۷/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته