دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 فروردين 1401 - 13:22

سامانه «انتقال و مهمانی» دانشجویان علوم پزشکی فعال شد/ اعلام جزئیات ثبت‌نام متقاضیان

معاونت آموزشی وزارت بهداشت ضمن فعال کردن سامانه انتقال و مهمانی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی، جزئیات و زمان بندی ثبت‌نام دانشجویان در نیم سال تحصیلی ۱۴۰۱ - ۱۴۰۲ را اعلام کرد.
کد خبر : 651801
برگزاری سی‌وسومین دوره آزمون سراسری صلاحیت بالینی دانشجویان پزشکی در دانشگاه آزاد اسلامی قشم



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از معاونت آموزشی وزارت بهداشت؛ دانشجویان متقاضی انتقال و مهمانی می‌توانند از طریق وب گاه اینترنتی و تابلوهای اعلانات دانشگاه به دانشجویان نسبت به ثبت درخواست رسیدگی و پاسخگویی به تقاضاهای انتقال و مهمانی دانشجویان بر اساس داده‌های زمانی مشخص و با رعایت موضوعات مورد تأکید در بخشنامه ۲۶ آبان‌ماه ۱۴۰۰ و شرایط مصوب، مطابق آئین‌نامه‌های آموزشی شورای عالی برنامه‌ریزی در رشته مقاطع مختلف اقدام کنند.


وزارت بهداشت تأکید کرد؛ در صورتی که این سامانه در برخی از دانشگاه‌ها فعال نباشد از پذیرش هرگونه مکاتبه و ارجاع دانشجویان به وزارت بهداشت در خصوص انجام انتقال یا مهمانی خارج از سامانه مذکور خودداری خواهد شد.


طبق اعلام وزارت بهداشت، با توجه به ممنوعیت انتقال دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی تصمیم‌گیری در خصوص انتقال دانشجویان متقاضی مهمانی یا انتقال طبق روال سنوات گذشته در کمیسیون موارد خاص انتقال دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی انجام خواهد شد.


بر اساس جدول زمان بندی سامانه انتقال و مهمانی دانشجویان ثبت‌‍نام دانشجویان متقاضی در دانشگاه‌های مبدأ و بارگذاری مدارک که از ۲۰ فروردین‌ماه شروع شده است تا ۳۱ اردیبهشت‌ماه ادامه دارد. همچنین بررسی مدارک و اعلام نقص توسط دانشگاه‌های مبدا و ویرایش توسط دانشجویان نیز از یکشنبه اول خرداد آغاز خواهد شد و تا روز پنجشنبه ۱۲ این ماه ادامه دارد.


لازم به ذکر است، رسیدگی و اعلام نتیجه درخواست دانشجویان توسط دانشگاه مبدأ از روز دوشنبه ۱۶ خرداد آغاز خواهد شد و تا روز پنج‌شنبه ۱۲ تیرماه ادامه دارد. همچنین بررسی مدارک و اعلام نقص درخواست دانشجویان متقاضی توسط دانشگاه مقصد و ویرایش توسط آنها نیز از روز شنبه ۱۸ تیرماه آغاز خواهد شد و تا روز پنجشنبه ۲۰ این ماه ادامه دارد.


رسیدگی و اعلام نتیجه درخواست دانشجویان متقاضی برای انتقال و مهمانی توسط دانشگاه مقصد نیز مرداد ماه سال جاری اعلام خواهد شد.


انتهای پیام/۴۱۶۷



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته