دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

پیام تسلیت فرمانده نداجا به مناسبت درگذشت امیر سرلشکر سلیمی

امیر حبیب‌الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش، با صدور پیامی درگذشت امیر سرلشکر محمد سلیمی را تسلیت گفت.
کد خبر : 65091

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در پی درگذشت امیر سرلشکر محمد سلیمی فرمانده سابق ارتش، فرمانده نیروی دریایی ارتش با صدور پیامی درگذشت این فرمانده با سابقه ارتش را تسلیت گفت.


سیاری در این پیام تأکید کرده است: این روزها سنگرهای خاکی جنوب، آرام سربه‌گریبان فروبرده‌اند و به رشادت‌های بزرگمردی از دیار ایران اسلامی می‌اندیشند که گام‌های‌ سلحشورانه‌اش برای دفاع از این حریم مقدس همیشه آشناست.


این پیام می‌افزاید: امیری سترگ ‌که جای‌جای میهن اسلامی و قدم به قدم جبهه‌های نبرد در دوران 8 سال دفاع مقدس، دلاورمرد‌ی‌های او را هیچ‌گاه از یاد نخواهد برد. او که رسالتش را برای حفظ آب، خاک، ناموس و شریعت ایران‌ اسلامی به خوبی ادا‌ کرد و در حافظه‌ تاریخ این سرزمین پاک به عنوان جاودانه‌ای از قطار فرماندهان سلحشور و دریادل باقی‌خواهد ماند.


در پایان این پیام آمده است: با نهایت تأسف و تألم، پرواز روح بزرگ و پاک فرمانده قهرمان‌مان، مرحوم امیر سرلشکر محمد سلیمی را به خانواده‌ی معزا و گرامی ایشان و آحاد کارکنان نیروهای مسلح و ارتشیان قهرمان تسلیت عرض‌ نموده و از خداوند منان برای این فرمانده غیور هشت سال دفاع مقدس علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نمایم. روحش شاد و یادش همیشه گرامی باد.


انتهای پیام/

برچسب ها: پیام تسلیت
ارسال نظر
هلدینگ شایسته