دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 اسفند 1400 - 13:37

حقایقی تلخ از روزهای پیش از مرگ مارادونا/ سوءاستفاده فرصت‌طلبان از نماد فوتبال آرژانتین

خانواده دیگو مارادونا ضمن محکومیت رفتاری که با اسطوره آرژانتین در روزهای آخر زندگی‌اش شد سند مهمی را منتشر کرد.
کد خبر : 647529
دیگو مارادونا

به گزارش گروه ورزش خبرگزاری آنا، شرکای سابق دیگو مارادونا، کلودیا ویلافانه و ورونیکا اوجدا، در کنار سه فرزندش، دالما، جیانینا و دیگیتو فرناندو با هم عکس یادگاری گرفتند تا اتحادشان را در ارتباط با بازستاندن حقوق اسطوره فوتبال آرژانتین نشان دهند.


نشریه «مارکا» (Marca) اعلام کرد این عکس با بیانیه‌ای رسمی همراه بود که توسط دیگو جونیور نیز امضا شده و در آن وارثان مارادونا نحوه رفتار با کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال آرژانتین را قبل از مرگش در ۲۵ نوامبر ۲۰۲۰ محکوم کردند. در این بیانیه، اعضای خانواده مارادونا خواستار روشن شدن حقیقت در مورد آنچه دقیقاً در روزهای پایانی زندگی او بوده است، شده‌اند.


متن بیانیه به این شرح است «هدف ما و وکلای‌مان این بود که بفهمیم در پایان زندگی پدرمان چه اتفاقی افتاده است، حقیقت پایان زندگی او؛همچنین دانستن حقیقت اقدامات اطرافیان نزدیکش است که با او بودند و سپس در سال‌های پایانی زندگی او را منزوی کردند، احتمالاً در پایان او را رها کردند، دارایی‌هایش را گرفتند و یک شبه میلیونر شدند. بنابراین ما همچنین می‌خواهیم روشن شود که در این داستان چه کسانی مقصر هستند و می‌خواهیم تمام دنیا با اطمینان بدانند که ما مسئول حفاظت از میراث پدرمان هستیم، بنابراین شکی نیست که با تمامی افراد مرتبط صحبت می‌کنیم و تا رسیدن به حقایق اعتماد نخواهیم کرد.»


اعضای خانواده مارادونا سند قضایی را در این بیانیه درج کردند تا کابوس‌هایی را که او در روزهای پایانی زندگی‌اش متحمل می‌شد، توصیف می‌کند، زیرا گروهی از مردم از او سوءاستفاده مالی کردند. آنها دیگو مارادونا را به شرط بندگی تقلیل دادند، ارتباط او را با اعضای خانواده، دوستان و بستگانش چه از طریق تلفن و چه حضوری محدود کردند، مشروبات الکلی، مواد مخدر و ماریجوانا به او عرضه کردند و از نظر روانی با ابزارهای مختلف به او دستکاری کردند. در این سند آمده است افرادی او را تحت کنترل خود نگه داشتند تا از درآمد وی بهره‌مند شوند.


انتهای پیام/۴۰۴۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته