دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 اسفند 1400 - 14:02

صمد ملکی معروف به محمد ملکی کیست

محمد ملکی از با سابقه ترین افراد حوزه صنف صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی است که تاکنون توانسته چندین شرکت را مدیریت و راهبری کند و نسبت به مشکلات این حوزه اشراف کامل دارد
کد خبر : 646243
رپرتاژ



به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا، محمد ملکی متولد 30 شهریور سال 1351 ساکن و متولد تهران است و اصالت پدری وی به سمنان و شهرستان شهمیرزاد بر می گردد. از سال 1375 وارد صنف موبایل شد . اهالی بازار او را یکی از قدیمی ترین و موفق ترین افراد این حوزه می دانند. محمد ملکی در دسته اولین کسانی است که در صنف موبایل فعالیت کرده است. و در این حوزه نیز موفقیت چشمگیری داشته است.


وی را یکی از مخالفان پرپاقرص قاچاق عنوان می کنند و سوابق درخشانی دارد به گونه ای که تا کنون حتی یک ثبت تخلف و یا شکایت هم ندارد.


هم اکنون با قریب به 25 سال سابقه فعالیت ، دارای 5 شرکت است و مدیریت عامل شرکت رهاورد گستر جانان را عهده دار می باشد.


اخذ چهار جواز کسب و مدیریت 5 فروشگاه و عضو هیات مدیره 5 شرکت موبایل حاصل تلاش های وی در 25 سال فعالیت در صنف موبایل است.


شرکت درنیکا طلایی پرگاس، شرکت امید ارتباطات تخت جمشید و شرکت همراه طلایی ارتباط ایرانیان از جمله شرکت هایی است وی تاسیس کرده است و مدیریت آن ها را برعهده دارد.


محمد ملکی که سال هاست به عضویت اتحادیه صوت ، تصویر، تلفن همراه و لوازم جانبی درآمده است معتقد است باید رابطه این اتحادیه با اداره مالیات منطقی باشد و ضریب های صورت گرفته برای اصناف باید بر اساس واقعیت باشد. همچنین باید با ادارات و سایر سازمان ها در راستای ارتقای جایگاه اتحادیه با تشکیل کارگروه های مشترک با دستور کار مشخص و طراحی یک سایت برای سهولت انجام فعالیت های اداری اعضای صنف اقدام نمود.



او بر اساس فعالیت در حوزه صنفی صوت، تصویر و موبایل که قریب به 25 سال می شود، آگاهی و اطلاعات قابل توجهی از مشکلات، چالش ها و مسائل گوناگون این اتحادیه نیز دارد و معتقد است باید ارتباط اعضای صنف با اتحادیه یک رابطه دوسویه باشد و مشکلات و موانع مرتفع نمی شود مگر با بهره گیری از افردای که در کف بازار قرار دارند.


گفتنی است ملکی به سبب تاسیس شرکت های مخلتف؛ در بحث حوزه های مدیریت کسب و کار، مدیریت کیفیت و مدیریت اجرایی نیز مهارت قابل ملاحضه کسب کرده است.


همچنین این کارشناس حوزه صوتی و تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی برای رفع مشکلات اعضای صنف مانند بیمه و ارتقای سطح دانش آن ها رفع مشکلات مالیاتی آن ها ؛ برنامه ریزی کوتاه مدت و بلند مدت با استفاده از ظرفیت اعضای صنف و نخبگان تاکید دارد ..



انتهای پیام/ ر




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته