شکایتها از تعمیرکاران تلفن همراه افزایش پیداکرده است
مهدی محبی در گفتگو با خبرنگار حوزه اینترنت و موبایل گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، درباره فعالیت اتحادیه صنف دستگاههای مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی شهرستان تهران گفت: این اتحادیه تنها اقدام به ارائه خدمات پس از فروش و موضوع گارانتی گوشی تلفن همراه را پیگیری میکند و موضوع قیمت و فروش تلفنهای همواره به اتحادیه صوت و تصویر واگذارشده است.
وی با تأکید بر اینکه اتحادیه صنف دستگاههای مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی بحث گارانتی و خدمات پس از فروش در حیطه کاری این اتحادیه است، گفت: در حال حاضر واحدهای صنفی معتبر تعمیرات تلفن همراه در وبسایت این اتحادیه برای مخاطبان قابلمشاهده است.
رئیس اتحادیه صنف دستگاههای مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی شهرستان تهران تشریح کرد: با مراجعه به وبسایت این اتحادیه امکان جستجوی نزدیکترین واحد صنفی تعمیرات موبایل با امکان مشاهده لوکیشن و مکان آن فراهمشده است و متقاضیان دریافت خدمات میتوانند از این امکان به راحتی استفاده کنند.
محبی با اشاره به کمبود قطعات به علت مشکلات اخیر اقتصادی گفت: به علت کمبود قطعه در بازار تعداد شکایتها در موضوع خدمات پس از فروش نسبت به دوره مشابه سال قبل بیشتر شده است.
وی ادامه داد: در اتحادیه صنف دستگاههای مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی شهرستان تهران هر دوشنبه حدود 80 پرونده شکایت مطرح میشود و در نهایت یا با صلح یا پرداخت خسارت به پایان میرسد و در صورتی که این پروندهها حل نشود به وزارت صنعت، معدن و تجارت ارسال میشود.
رئیس اتحادیه صنف دستگاههای مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی شهرستان تهران افزود: به علت اینکه میبایست محصول مورد مناقشه وجود داشته باشد شاکیان باید محصول موردنظر را به آدرس اتحادیه آورده و به صورت حضور طرح شکایت کنند تا سریع مورد رسیدگی شود.
محبی درباره افزایش قیمت تعمیرات گوشی تلفن همراه تصریح کرد: یکی از عمده دلایل افزایش قیمت گوشی تلفن همراه افزایش قیمت دلار است که سبب افزایش قیمت تمامشده کالای وارداتی توسط واردکنندگان و تأمینکنندگان قطعه شده است.
انتهای پیام/4092/4083/پ
انتهای پیام/