دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 اسفند 1400 - 10:58
نجفی در گفت‌وگو با آنا:

ایده‌پردازان و فناوران برگزیده استان قم تجلیل شدند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قم از برگزاری مراسم تجلیل از فناوران و ایده پردازان برگزیده استان در این واحد دانشگاهی خبر داد.
کد خبر : 645796
غلامرضا نجفی



غلامرضا نجفی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در قم از برگزاری مراسم تجلیل از فناوران و ایده‌پردازان برتر استان قم در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم خبر داد و اظهار کرد: جشنواره علمی ایده‌آرا با حضور ۳۵ گروه فناورانه در این واحد دانشگاهی با همکاری پارک علم و فناوری استان برگزار و فناوران و ایده‌پردازان در رشته‌های مختلفی مانند علوم انسانی، علوم تجربی، علوم پایه و... در طول یک ماه گذشته آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره پس از انجام مراحل داوری مورد قدردانی قرار گرفتند.


معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قم حمایت از ایده‌پردازان را از اهداف برگزاری جشنواره علمی ایده برشمرد و افزود: همه فناوران و ایده‌پردازان حاضر در این جشنواره از حمایت‌های پارک علم و فناوری استان و دانشگاه آزاد اسلامی بهره‌مند می‌شوند و محصولات در همکاری با صنایع استان به مرحله تجاری‌سازی خواهند رسید.




بیشتر بخوانید:


لزوم پیوند سبک زندگی دانشجویان با مهارت‌آموزی




جشنواره علمی ایده آرا به همت معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قم با همکاری پارک علم و فناوری استان و با حضور حسین اخوان رئیس پارک علم و فناوری استان و جمعی از مسئولان در مجتمع دانشگاهی پردیسان این واحد دانشگاهی برگزار و پس از بررسی‌های ایده‌های ارائه‌شده توسط هیئت داوران از نفرات اول تا پنجم این رویداد با اهدای لوح و هدایایی قدردانی شد.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته