رویداد استارتآپویکند دانشگاه آزاد اسلامی کهنوج در حوزه اپلیکیشن برگزار شد
به گزارش خبرنگار گروه استانهای خبرگزاری آنا از کهنوج، رویداد استارتآپویکند دانشگاه آزاد کهنوج در حوزه اپلیکیشن با حضور ۳۷ تیم بهصورت ترکیبی حضوری و مجازی برگزار شد که در این میان هشت تیم به مرحله پایانی راه یافتند و در نهایت با معرفی سه تیم برتر به کار خود پایان داد.(بیشتر بخوانید)
این رویداد با هدف گسترش فرهنگ کارآفرینی، ترویج مهارتهای نوآورانه و توسعه کسب و کارهای نوپا و دانشبنیان برگزار شد.
رئیس دانشگاه آزاد کهنوج با اشاره به آییننامه گام دوم دانشگاه اظهار کرد: دانشگاه آزاد در آستانه چهلمین سال راهاندازی خود، مبتکر یک طرح نوین در گام دوم دانشگاه، با شعار هزار ایده استارتآپ، هزار گروه پژوهشی و زیرساخت و هزار شرکت فناور بود که در راستای این طرح، دانشگاه آزاد کهنوج یکی از واحدهای پیشرو (غیر مرکز استان) در سطح کشور در برگزاری رویدادهای مبتنیبر آییننامه گام دوم دانشگاه قرار گرفت و با برگزاری دو استارتآپ و چند رویداد، عملکرد مطلوبی داشته است.
عبدالله یزدی عملکرد این واحد دانشگاهی در حوزه کارآفرینی و فناورانه را بالغ بر ۱۸ رویداد دانست که شامل برگزاری استارتآپویکند، ایدهآرا، پویش کارآفرینی و کارگاه آموزشی، رویداد انتقال تجربه، وبینار و ... بوده که به همت مدیر مرکز رشد این واحد دانشگاهی، اعضای دبیرخانه گام دوم و پشتیبانی همکاران حوزه اداری برگزار شده است.
وی هدف از برگزاری این رویداد را توسعه کارآفرینی مبتنیبر فناوری دانست و افزود: محکزدن ایدهها، واردشدن به دنیای کسب و کار و استفاده بهینه از تجربیات و دانش کارشناسان حاضر در استارتآپویکند از مزایای برگزاری این نوع برنامههاست که ایدهپردازان میتوانند در کنار هم از تجربیات دیگران بهره ببرند.
رئیس دانشگاه آزاد کهنوج خاطرنشان کرد: برگزاری رویداد استارتآپویکند، فرصت مناسبی است برای تمام علاقهمندان تا علاوهبر آشنایی با ماهیت این قبیل رویدادها، در حوزه کارآفرینی، ایدهپردازی، ارائه مدل کسب و کار و دیگر مفاهیم مرتبط نیز اطلاعات لازم را کسب کنند.
به گزارش آنا، در پایان این رویداد سه تیم (یاس با ایده DSM، تیم ایدهپردازان نوین با ایده اپلیکیشن سرقتیاب و تیم ژرمانیا با ایده اپلیکیشن منابع نیروی انسانی) با رأی داوران به ترتیب مقامهای اول تا سوم را کسب و جوایز و لوح سپاس دریافت کردند.
انتهای پیام/۴۱۰۳/
انتهای پیام/