دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 اسفند 1400 - 14:53
وزارت بهداشت اعلام کرد؛

تزریق ۳۲۵ هزار دُز واکسن کرونا در شبانه روز گذشته/ شناسایی ۶ هزار و ۴۷۰ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۷ هزار و ۵۹۳ نفر رسید.
کد خبر : 645412
روایت رسانه‌ای و تأثیر آن بر سلامت روانی جامعه در پاندمی کرونا



به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، تاکنون ۶۳ میلیون و ۴۲ هزار و ۵۴۲ نفر دُز اول، ۵۵ میلیون و ۶۵۰ هزار و ۱۲۸ نفر دُز دوم و ۲۳ میلیون و ۶۴۷ هزار و ۷۵۶ نفر، دُز سوم واکسن کرونا را تزریق کردهاند و مجموع واکسنهای تزریق شده در کشور به ۱۴۲ میلیون و ۳۴۰ هزار و ۴۲۶ دُز رسید.


در شبانه روز گذشته ۳۲۵ هزار و ۳۲۳ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. از دیروز تا امروز ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۶ هزار و ۴۷۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۲۷۵ نفر از آن‌ها بستری شدند.


مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۸۰ هزار و ۲۱۷ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۵۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۳۷ هزار و ۵۹۳ نفر رسید.


خوشبختانه تاکنون ۶ میلیون ۷۰۹ هزار و ۱۳۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شدهاند. ۴ هزار و ۵۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخشهای مراقبتهای ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.


تاکنون ۴۷ میلیون و ۵۷۱ هزار و ۲۰۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۱۸۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۸۷ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۷۶ شهرستان در وضعیت زرد و ۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.


انتهای پیام/۴۱۷۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته