باشگاه مشتریان بازوی قوی بانک ایران زمین
به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری آنا، شرکتهای بزرگ و بانکها برای جذب مشتری و وفاداری مشتریان باشگاهی به نام مشتریان راه اندازی می کنند و برخی خدمات را در بسته باشگاهی به مشتریان خود ارائه میدهند.
جذب مشتری برای شرکت ها بسیار هزینه بر است به همین دلیل شرکتهای دوراندیش و بانکها با ایجاد باشگاه مشتریان و ارائه خدمات ویژه به مشتریان سابق خود، آنها را راضی نگه میدارند تا دوباره برای خرید یا اخذ خدمات به ایشان مراجعه کنند.
با این روش علاوه بر جذب مشتری جدید، مشتریان قدیمی خود را نیز حفظ می کنند.همچنین باشگاه مشتریان در هر بنگاهی با عناوین مختلفی نامگذاری می شود اما در واقع همه یک کارکرد دارد و آن مدیریت و حفظ مشتری است.
به همین منظور بانک ایران زمین همانند سایر بنگاه های بزرگ و سایر بانکها اقدام راهاندازی باشگاه مشتریان کرده است تا با ارائه خدمات نوین علاوه بر حفظ مشتریان قبلی مشتریان جدیدی را نیز جذب کند؛ هدف اصلی از این اقدام ایجاد محیطی برای جلب رضایت مشتریان و نیز ایجاد حس وفاداری در آنها است.
هدف اصلی باشگاه مشتریان، حفظ مشتریان با پاداش دادن به رفتارهای مکرر خرید آنهاست.
بانک ایران زمین با راهاندازی باشگاه مشتریان خود، ایــن امکان را به مشتریان جدید و قدیمی داده است تا با انجام تراکنشهای بانکداری الکترونیک و افزایش مانده موجودی به کســب امتیاز و افزایش رتبه خود بپردازند و امتیازهایشان را در انواع سبد هدایای نقدی، غیر نقدی، خدماتی، قرعه کشی، احسان و نیکی و بازی و سرگرمی هزینه کنند. مجموعه آرمان وفاداری آریا( آوا)، در مقام بازوی دیجیتال بانک ایران زمین، مسؤولیت این مهم را بر عهده دارد.
برای عضویت در باشگاه مشتریان بانک ایران زمین، کافی است افراد به یکی از شعب بانک مراجعه و نسبت به افتتاح اولین حساب اقدام کنید و پس از آن با ارسال عدد ۳ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۶۹۰۵ نسبت به دریافت نام کاربری و رمز عبور خود اقدام کنند و از طریق سامانه اینترنتی به آدرس https://club.izbank.ir نظارهگر عملکرد خود در باشگاه مشتریان بانک ایران باشند.
انتهای پیام/ر
انتهای پیام/