دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 اسفند 1400 - 13:00

کاشت موی طبیعی با تراکم بالا

فردی را تصور کنید که از لحاظ زیبایی صورت چیزی کم ندارد ولی موهای سرش کم‌پشت شده و یا به‌صورت کامل کچل شده است. ریزش مو تقریباً بخش عمده‌ای از زیبایی افراد را از او می‌گیرد و این بسیار ناراحت‌کننده است. افرادی که دچار ریزش مو شده‌اند می‌توانند با کاشت موی طبیعی با تراکم بالا این کمبود را جبران کنند و زیبایی خود را باز به دست آورند.
کد خبر : 644088
رپرتاژ




به گزارش گروه بازار خبرگزاری آنا  فردی را تصور کنید که از لحاظ زیبایی صورت چیزی کم ندارد ولی موهای سرش کم‌پشت شده و یا به‌صورت کامل کچل شده است. ریزش مو تقریباً بخش عمده‌ای از زیبایی افراد را از او می‌گیرد و این بسیار ناراحت‌کننده است. افرادی که دچار ریزش مو شده‌اند می‌توانند با کاشت موی طبیعی با تراکم بالا این کمبود را جبران کنند و زیبایی خود را باز به دست آورند. تراکم بالا در کاشت مو عامل مهمی است که فقط جراحان متخصص و کلینیک‌های برتر آن را در حین کاشت مو اجرا می‌کنند.


انواع روش‌های کاشت مو کدم‌اند؟


کاشت مو روش‌های مختلفی دارد، اما روش‌های FUT و FUE دو روش معروف برای کاشت مو است که افراد از آن استقبال بیشتری می‌کنند. در ادامه به بیان جزییات این دو روش می‌پردازیم.



  1. روش FUT: در این روش جراح ابتدا پوست سر را بی‌حس می‌کند و یک نوار از ناحیه موهای قوی برداشته می‌شود. منطقه بانک مو بخیه زده می‌شود و به دلیل آنکه در زیر مو است دیده نمی‌شود. بعد از آن جراح با استفاده از دستگاه‌های مخصوصی سوراخ‌های ریزی بر روی منطقه طاسی سر ایجاد می‌کند و موها را پیوند می‌زند. سپس محلول ضدعفونی به آن زده می‌شود و روی آن را با یک باند می‌پوشاند.

  2. روش FUE: در این روش واحدهای فولیکولی توسط پزشک از ناحیه بانک مو، استخراج می‌شود. این استخراج توسط وسایل مخصوصی همچون سوزن میکرو انجام می‌شود. هر واحدی که توسط جراح برداشت می‌شود شامل یک دسته‌ی 1 الی 4 مویی است. سپس این دسته به قسمت‌های خالی سر پیوند زده می‌شود. نکته قابل‌توجه و مزیت این روش نسبت به روش FUT این است که هیچ برشی در سطح سر ایجاد نمی‌شود. این روش برای افرادی که طاسی کمتری دارند مناسب‌تر است.


صفر تا صد کاشت مو چقدر زمان می‌برد؟


خیلی از افراد می‌خواهند بدانند که فرآیند جراحی کاشت موی طبیعی چقدر زمان می‌برد؟ جواب این سؤال این است که هر جلسه کاشت مو که 3000 تار مو ایجاد شود و توسط یک جراح بامهارت انجام شود چیزی در حدود 8 ساعت زمان نیاز دارد. البته جراح در این کار چندین دستیار نیز دارد. کل فرآیند کاشت مو در 1 الی 2 جلسه به اتمام می‌رسد و فرد نباید در این مورد نگرانی‌ای داشته باشد.


بعد از عمل کاشت مو و با گذشت 2 الی 3 هفته کم‌کم شما متوجه رشد پراکنده موهای کاشته شده خواهید شد. نکته قابل‌توجه اینجاست که موهای رشد کرده بعد از گذشت 1 ماه دچار ریزش می‌شوند و این ریزش طبیعی است. در این مرحله بعضی از افراد تصور می‌کنند که جراحی به‌خوبی انجام نبوده است یا کاشت مو موفقیت‌آمیز نبوده است ولی برعکس ریزش موها در ماه اول نشان می‌دهد که موهای کاشته شده به‌خوبی در جای خود قرار گرفته است و همه‌چیز به‌خوبی پیش می‌رود. بعد از گذشت 3 ماه از کاشت موها دوباره شاهد رشد موهای ریخته شده خواهید بود. در این مرحله دیگر شاهد ریزش مو نخواهید شد. بعد از 9 ماه موها به‌خوبی رشد کرده‌اند و موها یکدست شده‌اند و بعد از یک سال نیز موها کاملاً یکدست است و اگر کسی شما را ببیند اصلاً متوجه کاشت موی شما نخواهد شد. بنابراین زمانی که کاشت مو انجام می‌دهید باید 1 سال تحمل داشته باشید تا نتیجه نهایی را بگیرید.


کاشت موی طبیعی با تراکم بالا


هزینه کاشت مو به چه عواملی بستگی دارد؟


افرادی که به دنبال کاشت مو هستند باید در نظر داشته باشند که کاشت مو ممکن است بسته به عوامل مختلف، قیمت متفاوتی داشته باشد. عواملی که بر روی هزینه کاشت مو تأثیرگذار است عبارت است از:



  • کلینیک کاشت مو: مهم‌ترین عاملی که افراد قبل از آن باید به آن توجه کنند انتخاب کلینیک کاشت مو است. کلینیک ساعی با سابقه‌ای طولانی در امر کاشت مو، کاشت ابرو و زیبایی مشتریان زیادی دارد و با توجه به استفاده از بهترین متخصصین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها در این زمینه بسیار محبوب است. این کلینیک علاوه بر کاشت مو در امر کاشت ابرو و زیباسازی پوست نیز بهترین متخصص‌ها را دارد.

  • روش کاشت مو: قیمت تمام‌شده‌ی کاشت مو برای افراد به روشی که برای کاشت انتخاب می‌کنند بستگی دارد. به‌طورکلی هزینه‌های روش FUT بیشتر از روش FUE است.

  • تراکم مو (تعداد پیوندها): هر چه سر شما به تعداد فولیکول‌های مو بیشتری نیاز داشته باشد و به اصطلاح طاسی بیشتری داشته باشد طبیعتاً باید هزینه بیشتری برای کاشت مو انجام دهد. البته در بعضی از کلینیک‌ها نیز هزینه کاشت مو بر اساس تعداد جلساتی است که برای فرد زمان گذاشته می‌شود که این روش نیز به‌نوعی همان تعداد موهای پیوند زده شده است. به‌صورت کلی هرچقدر میزان زمانی که متخصص برای فرد می‌گذارد بیشتر باشد هزینه‌ی بیشتری نیز باید توسط فرد پرداخت شود.

  • مهارت جراح: عامل دیگری که بسیاری از افراد در هنگام کاشت مو آن را نادیده می‌گیرند توجه به مهارت و تخصص جراحی است که برای کاشت مو انتخاب می‌کنید. شما با انتخاب کلینیک ساعی خیالتان از بابت جراحان راحت است چراکه بهترین و زبده‌ترین جراح‌ها در زمینه‌ی کاشت موی طبیعی در این کلینیک مشغول هستند.


انتهای پیام/ ر




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته