دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
استقلال یک میلیون و دویست هزار دلار بدهی داشت

افشارزاده: خطر کسر امتیاز استقلال را تهدید نمی‌کند/ تصمیمی برای برکناری سبک‌دست نداریم

سرپرست باشگاه استقلال گفت: جلسه هیات مدیره روز دوشنبه برگزار می‌شود و تا آن روز در مورد هیچ موضوعی تصمیمی گرفته نخواهد شد.
کد خبر : 64337

بهرام افشارزاده درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در خصوص تغییر اسپانسر باشگاه استقلال ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: «همراه اول و سبک‌دست هر دو اسپانسر ما هستند و فعلا تغییری در این بخش نداریم. در حال برنامه‌ریزی هستیم تا در روزهای آینده و با جلساتی که خواهیم داشت، بهترین تصمیم را درباره این موضوع مهم بگیریم.»


وی در مورد اینکه مشکل مالی بازیکنان را چگونه به طور موقت حل کرده‌اند، بیان کرد: «با پولی که از همراه اول گرفتیم پول بازیکنان تیم را پرداخت می‌کنیم تا آنها بدون دغدغه مالی آماده دیدار با ذوب‌آهن در اصفهان شوند.»


او در مورد اینکه نهایتا سبک‌دست حفظ می‌شود یا اینکه جای خود را به شیرازی می‌دهد، عنوان کرد: «تصمیمی برای برکناری سبک‌دست نداریم اما در تلاشیم تا با انجام هماهنگی و پس از توافق کلی با دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه مراتب حضور شیرازی در جلسات مدیریت باشگاه را فراهم کنیم و او عضو هیات مدیره باشگاه می‌شود.»


سرپرست باشگاه استقلال در خصوص حضور منصور پورحیدری در تمرینات دیروز تیم نیز اظهار داشت: «او سرمایه بزرگ باشگاه است و حضورش به تمامی اعضا قوت قلب می‌دهد. ما روز پنج‌شنبه به دیدار پورحیدری رفتیم و وقتی سلامتی کامل او را دیدم و اینکه خودش تمایل داشت از نزدیک تمرینات تیم را ببیند شرایطی فراهم شد تا دیروز از نزدیک به تمرین برود و باعث امیدواری دیگر اعضای تیم شود. در هر صورت حضور پورحیدری امیدواری تمامی اعضای تیم را بیش از گذشته کرد و آنها با روحیه بالایی به مصاف ذوب‌آهن خواهند رفت تا صدرجدول را حفظ کنند.»


افشارزاده درباره اینکه مراحل حضور «فابین توسکی» در استقلال به پایان رسیده یا نه، بیان داشت: «هنوز کمی کار دارد. او پس از تمکین نظر سرمربی تیم در تست پزشکی فدراسیون فوتبال شرکت می‌کند و پس از قبولی در این تست و با رضایت 100 درصد پرویز مظلومی قرارداد وی با باشگاه استقلال به امضا می‌رسد.»


او در مورد اینکه گویا بازیکن خارجی دیگری نیز مدنظر کادرفنی استقلال قرار گرفته، عنوان کرد: «نه چنین موضوعی صحت ندارد. نام بازیکن دیگری را به ما نداده‌اند تا درباره حضور او اقدام کنیم.»


افشارزاده درباره بدهی‌های باشگاه استقلال به بازیکنان خارجی و خطر کسرامتیازی که در صورت نپرداختن به موقع این پول باشگاه را تهدید می‌کند، تصریح کرد: «باشگاه استقلال از گذشته بدهی‌هایی به بازیکنان خارجی دارد که با کمک‌های وزیر محترم ورزش تا حد زیادی این مشکلات حل شده است. ما چیزی حدود 1.2 میلیون دلار به بازیکنان خارجی بدهی داشتیم که بخشی از این بدهی پرداخت شده و مابقی آن هم در آینده‌ای نزدیک پرداخت خواهد شد. با این حال لازم است به هواداران عزیزمان این اطمینان خاطر را بدهم که خطر کسر امتیاز به هیچ وجه باشگاه را تهدید نمی‌کند و ما به موقع پول بازیکنان را به آنها خواهیم داد.»


انتهای پیام/

برچسب ها: اسپانسر استقلال
ارسال نظر
هلدینگ شایسته