دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1400 - 20:16

آغاز دومین دوره مسابقات کرسی‌های آزاداندیشی دانشگاه آزاد اسلامی در استان لرستان

دومین دوره مسابقات ملی کرسی‌های آزاداندیشی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان با حضور ۳۵ تیم و به میزبانی واحد خرم‌آباد آغاز شد.
کد خبر : 643075
4444



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از خرم‌آباد ، سیامک بهاروند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات گفت: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری در برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی ، مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی این مسیر را پررنگ‌تر از همیشه پیگیری می‌کند.


وی افزود مهم‌ترین هدف برگزاری این کرسی‌ها ایجاد زمینه تضارب آرا و ارائه آزادانه و البته مسئولانه اندیشه ها در جهت تعمیق فرهنگ و ارزش‌های اسلامی است و به همین جهت باید اخلاق‌مداری و کار گروهی و منسجم پایه و اساس بحث‌ها بوده تا در نهایت منجر به ایجاد شورا و نشاط در محیط دانشگاه شود.


حجت‌الاسلام محسن قربانی مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان نیز برگزاری این کرسی‌ها را از مطالبات مقام معظم رهبری از دانشگاه‌ها و حوزه‌ها عنوان کرد و گفت : اقدام ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی و معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به جهت برگزاری این کرسی‌ها قابل‌تقدیر است .


قربانی در ادامه بیان کرد یکی از لوازم جهاد تبیین که مقام معظم رهبری در موضوعات مختلف بر آن تأکید دارد می‌تواند برگزاری این کرسی‌ها با شور و حال بیشتر و با حضور پررنگ‌تر دانشجویان باشد.


قربانی افزود: شرکت در این کرسی‌ها برای دانشجویان می‌تواند فرصتی برای مطالعه در موضوعات مختلف و آگاهی نسبت به شرایط و اقتضائات کشور باشد .


در ادامه حمیدرضا زهره‌ای رئیس شورای تخصصی فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی استان لرستان گزارشی از برگزاری این کرسی‌ها ارائه نمود و گفت : سال گذشته این مسابقات با حضور ۲۴ تیم در استان برگزار شد که ۶ تیم به مرحله کشوری اعزام شدند و امسال در دومین دوره برگزاری این کرسی‌ها ۳۵ تیم در ۴ موضوع اقتصادی ،اجتماعی، سیاسی و فرهنگی به رقابت می‌پردازند .


وی افزود : این دوره از مسابقات در استان با حضور ۳۵ تیم برگزار می‌شود که واحد خرم‌آباد با ۱۲ تیم ، واحد بروجرد با و دورود هر کدام با ۸ تیم و واحد الیگودرز با ۷ تیم در این مسابقات حضور دارند .


انتهای پیام/۴۱۲۹/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته