دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 اسفند 1400 - 15:31
جشنواره امامت و مهدویت/ امامی‌نژاد در گفت‌وگو با آنا:

سیرت مدیریتی حضرت مهدی(عج) بر اساس عدالت محض جلوه می‌کند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش گفت: با ظهور دولت حضرت مهدی(عج) سیرت مدیریتی ایشان بر اساس عدالت محض جلوه می‌کند.
کد خبر : 642967
جمکران



مسعود امامی‌نژاد در گفت‌وگو خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا در رشت با برشمردن مهم‌ترین دغدغه‌های امروز بشر اظهار کرد: یکی از دغدغه‌ها شناخت شخصیتی است که بتواند با مدیریت جامع و کامل آسایش و آرامش را برای جامعه بشری تأمین و او را با حق آشنا کند.


وی افزود: امروزه ویژگی کمال و ملاک انسانیت که اعتدال فکری، عقیدتی، روحی و علمی انسان را تأمین و تضمین می‌کند در دسترس جامعه کنونی نیست، مگر با ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) که این زمان به اراده الهی و فراهم شدن زمینه‌های آن بستگی دارد. حضرت علی(ع) در خطبه ۱۵۰ نهج‌البلاغه با صراحت از اقدامات و فعالیت‌های حضرت مهدی(عج) که به‌صورت پنهانی مدیریت می‌شود، پرده برمی‌دارند. از بیانات آن امام درباره مؤلفه‌های آرمانی حضرت می‌توان برداشت‌های متفاوتی کرد.




بیشتر بخوانید:


ضرورت رویکرد علمی و عملی دانشگاه‌ها به موضوع مهدویت




رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد تالش گفت: با مدیریت قضائی دولت موعود و اجرای عدالت اجتماعی و تقسیم عادلانه ثروت ریشه بسیاری از مفاسد اجتماعی برچیده می‌شود. مشکلات اقتصادی جامعه امروز نتیجه اقتصاد کافر حاکم بر عالم و به‌ویژه کشورهای اسلامی است که هنگام ظهور، این نظام و نظام‌های جنبی آن دگرگون‌شده و نیروهایی برای استخراج منابع بیشمار زمین به‌کار می‌روند و علم و دانش پیشرو در اختیار این برنامه قرار می‌گیرد و به سرعت منابع تازه‌ای کشف می‌شود و شکوفایی خاصی به اقتصاد بشریت می‌دهد.


امامی‌نژاد با تأکید بر اینکه با ظهور دولت حضرت مهدی(عج) سیرت مدیریتی ایشان بر اساس عدالت محض جلوه می‌کند، عنوان کرد: آن حضرت در اداره امور از نظر اقتصادی برای اینکه ذره‌ای ستم از جانب دولت و کارگزاران نظام او بر کسی نرود و حقی ضایع نشود به مسئولان سخت‌گیر بوده و دولت او دولت عدالت محض است. جای هیچ‌گونه لغزش و فساد و انحراف در نظام اداری آن حضرت وجود ندارد؛ زیرا آن حضرت بر اساس کتاب خدا و به عدالت مدیریت می‌کند، همه افکار و اندیشه‌ها را تابع قرآن می‌کند و هیچ حجاب و فاصله‌ای میان او و مردمش وجود ندارد.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته