دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بررسی وضعیت فعلی صنعت خودروسازی روی میز «غیرمحرمانه» + تصاویر

وضعیت فعلی صنعت خودروسازی در کشور و ارائه وام‌های دولتی به صنایع خودروسازی در برنامه این هفته «غیر محرمانه» طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه 8 و 9 بهمن ماه بررسی خواهد شد.
کد خبر : 64003

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی شبکه دو، اتاق فکر برنامه «غیر محرمانه» پنج‌شنبه 8 بهمن ماه با حضور جمشید پژویان، استاد دانشگاه و رئیس سابق شورای رقابت، هاشم حکمین از روابط عمومی ایران خودرو همچنین علیرضا عاصم یوسفی و محمود احمدی افزادی با موضوع چالش برانگیز خودرو پیش روی مخاطبان شبکه دو قرار خواهد گرفت.


مناظره جمعه شب این برنامه نیز با حضور احمد نعمت‌بخش، دبیر انجمن خودروسازان، امیرحسین قناتی، مدیرکل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت، معدن و تجارت در یک موضع و جمشید پژویان و احمد حاتمی یزد، تحلیل‌گر مسائل اقتصادی انجام می‌شود.


بنابراین گزارش مباحثی از جمله خودروی داخلی یا خودروی خارجی، بررسی وضعیت فعلی صنعت خودروسازی در کشور، بدهی شرکت‌های خودروسازی به قطعه‌سازان و صحت ارقام اعلام شده، همچنین پرداخت وام‌های دولتی به صنایع خودروسازی موارد مختلفی است که مستند مناظره «غیرمحرمانه» سعی دارد از زاویه‌ای متفاوت به آنها بنگرد.


موافقان قائل به بحث پیشرفت‌های صنعت خودروسازی در کشور در زمینه انعقاد قراردادهای جدید بین‌المللی در یک موضع و مخالفان وجود صنعت خودروسازی در کشور در این برنامه مقابل هم قرار می‌گیرند. در میان حاضران در استودیو نیز تنی چند از طراحان خودرو دعوت شده‌اند تا در خلال مناظره به بحث طراحی خودرو و ارتباط آن با برخورداری از آگاهی‌های آکادمیک بپردازند.


مستند مناظره «غیر محرمانه» به تهیه‌کنندگی علیرضا عاصم یوسفی، اجرای محمود احمدی افزادی با روایت مهدی بابایی کاری از گروه امور اجتماعی است که پنج‌شنبه و جمعه هر هفته ساعت 21 از شبکه دو به روی آنتن خواهد رفت.



انتهای پیام/

برچسب ها: شبکه دو سیما
ارسال نظر
هلدینگ شایسته