دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در قالب برنامه‌ ورزش همگانی روزانه؛

زنگ نشاط و سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب به صدا درمی‌آید

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب عنوان کرد که این واحد دانشگاهی در نظر دارد با همکاری حوزه‌های مختلف دانشگاه به‌طور مستمر برنامه‌های ورزش همگانی را روزانه در قالب زنگ نشاط و سلامت برگزار کند.
کد خبر : 639965
همایش پیاده‌روی در دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب برگزار شد



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از میاندوآب، همایش پیاده‌روی ویژه اعضای هیئت علمی و کارکنان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب به‌مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برگزار شد.(بیشتر بخوانید)


شرکت‌کنندگان در همایش در فضای باز و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی پس از پیاده‌روی در محوطه و دور چمن ورزشی، مقابل ساختمان اداری و آموزشی دانشگاه اجتماع و با سردادن شعارهای انقلابی یاد و خاطره ایام‌الله بهمن ۵۷ را گرامی داشتند.


رئیس دانشگاه آزاد میاندوآب در حاشیه این همایش با تبریک سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: دهه فجر آینه شفق انقلاب و یادآور خروش و قیام تاریخی ملتی است که در برابر نظام دیکتاتوری شاهنشاهی با ایستادگی و اقتدار به‌عنوان الگو و نمادی ماندگار در طول تاریخ برای ملت‌های آزادیخواه جهان قرار گرفت.


رامین رستمی اضافه کرد: انقلاب اسلامی یک از موهبت‌های بزرگ الهی بر ملت ستمدیده ایران اسلامی بود که توانست با رهبری بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) کاخ ستمشاهی را فرو ریزد و کوخ‌نشینان مظلوم را در کمال حریت به قله رفیع امنیت، سلامت و بزرگ‌منشی برساند و گرامیداشت یاد و خاطرات ایام‌الله تاریخی بهمن خونین ۵۷ از بزرگ‌ترین اعیاد و ازجمله تکالیف الهی و دینی به شمار می‌آید.


وی تأکید کرد: واحد دانشگاهی میاندوآب در نظر دارد با همکاری حوزه‌های مختلف دانشگاه به‌طور مستمر برنامه‌های ورزش همگانی را در قالب زنگ نشاط و سلامت هر روز صبح در دانشگاه برگزار کند و هدف از این برنامه پرنشاط، بالابردن روحیه نشاط و سلامتی در دوران منحوس کرونا بین استادان و کارکنان دانشگاه است که می‌تواند دانشگاه را به محیطی نشاط‌آفرین و مطلوب برای دانشجویان فراهم کند.


به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از میاندوآب، دوره کمک‌های اولیه احیای پایه ویژه کارکنان دانشگاه آزاد میاندوآب نیز با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان میاندوآب در سالن اجتماعات این دانشگاه برگزار شد.


زنگ نشاط و سلامت در دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب به صدا درمی‌آید


این دوره از سوی دفتر مطالعات و آموزش نیروی انسانی دانشگاه آزاد میاندوآب با همکاری شبکه بهداشت و درمان شهرستان با تدریس علی یوسفی کارشناس فوریت‌های پزشکی شبکه بهداشت و درمان میاندوآب ویژه کارمندان در مدت سه روز و به مدت هشت ساعت تشکیل شد.(بیشتر بخوانید)


این دوره به‌منظور آشنایی پرسنل با مباحث کمک‌های اولیه مقدماتی، احیای پایه، تنفس مصنوعی، CPR و مباحث پیرامونی با ارائه سرفصل‌های مرتبط صورت گرفت.


انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته