دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کُرد مطرح کرد؛

۲۷ بهمن؛ آخرین مهلت ارسال طرح‌ و ایده به رویداد بزرگ «ایده آرا»

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد عنوان کرد: آخرین مهلت ارسال طرح‌ و ایده به رویداد بزرگ «ایده آرا» ۲۷ بهمن است.
کد خبر : 638110
رویداد ایده آرا



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از مهاباد، نشست هماهنگی برگزاری رویداد بزرگ «ایده‌آرا» در مهاباد در دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.




بیشتر بخوانید:


جزئیات برگزاری رویداد «ایده آرا» با محور شهر سالم




رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد با بیان اینکه ایده‌آرا رویدادی است که ایده‌ها را به عمل تبدیل کرده و که در سایه نوآوری و خلّاقیت موجب توسعه و پیشرفت می‌شود، اظهار کرد: هدف این دانشگاه به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی و منطقه آن است که با تولید اندیشه و فناوری حامی سایر بخش‌ها باشد.


۲۷ بهمن؛ آخرین مهلت ارسال طرح‌ و ایده به رویداد بزرگ «ایده آرا»


بهمن کرد مطرح کرد: صاحبان ایده تا ۲۷ بهمن برای ارائه طرح‌ها و ایده‌های خود فرصت دارند.


صلاح‌الدین خدامرادی مدیر مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد هم گفت: کمک به رفع مشکلات و تسهیل مسیر نوآوری مهم‌ترین هدف رویداد بزرگ «ایده آرا» است.


خشایار صنعتی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار شهرستان مهاباد نیز عنوان کرد: اداره‌ها باید آسیب‌ها و مشکلات خود را در جلسات مطرح کرده و اطلاعات را در اختیار دانشجویان و مراکز علمی و پژوهشگران قرار دهند و از آنها بخواهند نتایج فعالیت خود را در اختیار آن اداره قرار دهند.


در این نشست مسئولان نقش مراکز علمی و دانشگاهی را در ارائه ایده‌های مختلف برای مدیریت مصرف انرژی، حفاظت از محیط‌زیست، رفع مشکلات سگ‌های ولگرد، سیب صنعتی، ترافیک شهری، پسماند، توسعه گردشگری و مشاغل خانگی و استفاده از ظرفیت رسانه ملی را در این رویداد مؤثر و مفید عنوان کردند.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته