دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

مفاد تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد اسلامی و مؤسسه امام خمینی (ره) اجرایی می‌شود

جلسه اجرایی مفاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و مؤسسه آموزش و پژوهش امام خمینی (ره) برگزار شد.
کد خبر : 635421
image-20220117150152-1.jpeg



به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، جلسه اجرایی مفاد تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه آزاد اسلامی و مؤسسه آموزش و پژوهش امام خمینی (ره) توسط معاونت امور مجلس و ارتباطات اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.


در این جلسه که با حضور محسن سوری سرپرست موقت اداره کل ارتباطات اجتماعی و فراسازمانی دانشگاه آزاد اسلامی و حجت الاسلام و المسلمین محمد جعفری عضو هیئت علمی مؤسسه آموزش و پژوهش امام خمینی (ره) و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی و مؤسسه آموزش و پژوهش امام خمینی (ره) برگزار شد، بر اجرای کامل مفاد تفاهم نامه تأکید شد.


در جلسه اجرایی مفاد تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی و مؤسسه آموزش و پژوهش امام خمینی (ره) مقرر شد، کارگروهی با محوریت آموزشی، پژوهشی و فرهنگی تشکیل شود تا اهداف تفاهم‌نامه سریع محقق شود.


لازم به ذکر است، تفاهم‌نامه همکاری های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی بین دانشگاه آزاد اسلامی و مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) به امضای دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و آیت‌الله محمود رجبی رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) رسیده است.


این تفاهم‌نامه به منظور تعامل مؤثر و فعال در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، گسترش همکاری‌های علمی و بهره‌گیری بهینه از تجارب، ظرفیت‌ها و امکانات طرفین در راستای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی و شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی منعقد شده است.


توسعه همکاری‌های علمی و آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و تربیتی دو مجموعه، بهره‌مندی متقابل از توانایی‌ها، ظرفیت‌ها و امکانات یکدیگر و بهره‌مندی متقابل در ایجاد توسعه ارتباطات و تعمیق مناسبات علمی و فرهنگی بین معاونان، مدیران و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی و مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) از مهمترین اهداف انعقاد این تفاهم نامه است.


انتهای پیام/۴۰۴۰/



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب