دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

چگونگی شرکت در امتحانات سامانه وادانا/ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بخوانند

امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه وادانا برگزار می‌شود دانشجویان برای حضور در امتحانات باید به برخی از نکات توجه کنند.
کد خبر : 633138
انتخاب رشته

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، امتحانات دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در سامانه وادانا برگزار می‌شود و نوع سؤالات به سه صورت تستی، تشریحی یا تلفیقی از هر دو به انتخاب استاد خواهد بود.


بازگشت به سؤال قبل در امتحانات به انتخاب استاد فعال می‌شود، دانشجویان باید قبل از شروع آزمون توجه داشته باشند که امکان بازگشت به سؤال قبل وجود دارد یا خیر.


گزینه نمایش نمره و مرور پس از اتمام آزمون نیز به انتخاب استاد فراهم خواهد شد. استاد می‌تواند این دسترسی را فعال کند و دانشجو پس از اتمام آزمون، نمره خود را مشاهده کند.


دانشجویان باید توجه کنند که ترتیب سؤالات دانشجویان معمولاً با یکدیگر متفاوت است ولی باز این امر به انتخاب استادان است.


در صورت بروز هرگونه مشکل در زمان برگزاری امتحانات، دانشجویان می‌توانند با پشتیبان دانشکده خود تماس بگیرند.


اگر بنا به هر دلیلی (تمام شدن وقت، قطعی نت و...) آزمون نیمه تمام بماند و گزینه ثبت فشرده نشود، جای نگرانی وجود ندارد و سؤالاتی که به پاسخ آن‌ها داده‌شده، ثبت می‌شوند.


دانشجویان باید حتماً به محض وارد شدن امتحانات در سامانه وادانا، تاریخ، ساعت و سایر جزئیات امتحانات وادانا را با کارت امتحان آموزشیار مطابقت دهند و در صورت وجود مغایرت، با دانشکده خود تماس بگیرند.


پس از بارگذاری سؤالات توسط استاد، در قسمت «آزمون‌های من» و زیر اسم درس، لینک شرکت در آزمون اضافه می‌شود که با کلیک بر روی آن، جزئیات آزمون مانند مدت زمان آزمون، زمان شروع و پایان، دفعات مجاز شرکت در آزمون و... نمایش داده می‌شود.


در آزمون تشریحی معمولاً همه سؤالات در یک عکس به دانشجو نمایش داده می‌شود، ولی در آزمون‌های تستی، صحیح غلط و تشریحی با جواب کوتاه، معمولاً هر سؤال در یک صفحه نمایش داده می‌شود که پس از انتخاب «صفحه بعد» به سؤال بعد هدایت می‌شوند.


بعد از سؤال آخر، گزینه «اتمام آزمون» برای پایان دادن به امتحان نمایش داده می‌شود. اگر این گزینه انتخاب نشود یا وقت امتحان تمام شود، تا هرجایی که به سؤالات پاسخ داده‌ شده، به صورت اتومات ثبت خواهد شد.


انتهای پیام/۴۰۴۰/


انتهای پیام/

برچسب ها: دانشجویان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته