دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 دی 1400 - 15:15
حجت‌الاسلام اکرمی عنوان کرد؛

رفع مشکلات در گرو درستکاری و انجام‌وظیفه

معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان گفت: هرکس اگر در هر مسند و جایگاهی که خدمت می‌کند، وظایف خود را به‌درستی انجام دهد، مشکلات مرتفع می‌شود.
کد خبر : 632935
دانشگاه  آزاد اسلامی واحد سمنان

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از سمنان، حجت‌الاسلام سیداحمد اکرمی در مراسمی به‌مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برگزار شد با برشمردن مشکلات اجتماعی موجود با تأکید بر لزوم توجه بیشتر به خدمتگزاری و رضایت مردم اظهار کرد: رضایت خداوند متعال در رضایت مردم نهفته است. رفع مشکلات در گروه درستکاری و انجام‌وظیفه درست بوده و اگر هرکس در هر مسند و جایگاهی که خدمت می‌کند، وظایف خود را به‌درستی انجام دهد، مشکلات مرتفع و رضایت خدا فراهم می‌شود.


وی با ذکر نمونه‌هایی از حقانیت حضرت فاطمه(س) عنوان کرد: حضرت زهرا(س) در ۱۸ سالگی به شهادت رسید و این بیانگر تحمل مصائب زیادی بوده که بر تنها دختر پیامبر(ص) واردشده است. (بیشتر بخوانید)


معاون دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان سمنان افزود: امت اسلامی در آن زمان به اهل‌بیت علیهم‌السلام جفا کرده و دردانه حضرت رسول اکرم(ص) را به شهادت رساندند. نحوه غسل دادن پیکر مطهر حضرت فاطمه(س) و شبانه دفن کردن ایشان و اینکه یگانه فرزند پیامبر(ص) و گوهر پاک ایشان مزارشان سال‌ها مخفی مانده، ما را متوجه شخصیت والای حضرت زهرا(س) می‌کند. توجه به مصائب حضرت زهرا(س) از وظایف امت اسلامی و باعث تربیت بشریت می‌شود. به‌عنوان امت پیامبر(ص) ابتدا باید غصه و مصائب حضرت زهرا(س) را بشناسیم تا بتوانیم با به کار بستن درس‌های بزرگ شهادت مظلومانه ایشان، به‌طور صحیح عزاداری کنیم.


به گزارش آنا، این مراسم با مداحی محمدرضا محمودآبادی از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان همراه بود و شرکت‌کنندگان در غم شهادت مظلومانه دخت نبی اسلام (س) به سینه‌زنی و نوحه‌سرایی پرداختند. به همین مناسبت به همت خیران این واحد دانشگاهی یک رأس گوسفند قربانی و با طبخ و توزیع غذا، شرکت‌کنندگان در این مراسم میهمان خوان پربرکت حضرت صدیقه کبری(س) بودند.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته