دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 دی 1400 - 13:45

مردان کماندار دانشگاه آزاد اسلامی در دو قدمی جام قهرمانی لیگ ریکرو

مردان کماندار دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه لیگ ریکرو، مقابل تیم‌های ناجا و تیرانا به دو پیروزی ارزشمند رسیدند و جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کردند.
کد خبر : 630436
image-20211225132716-1.jpeg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی مرکز ورزش و تربیت‌بدنی دانشگاه آزاد اسلامی، دیروز هفته یازدهم و دوازدهم لیگ تیراندازی با کمان (ریکرو) در بخش مردان در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی برگزار شد.


میلاد وزیری و شاگردانش در تیم دانشگاه آزاد اسلامی که سال گذشته قهرمان لیگ ریکرو شده بودند، این هفته مقابل تیم‌های ناجا و تیرانا صف‌آرایی کردند و به ترتیب با نتیجه ۴ به یک و پنج به صفر پیروز شدند.


به‌این‌ترتیب کمانداران دانشگاه آزاد اسلامی جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کردند و در دو قدمی جام قهرمانی لیگ ریکرو قرار گرفتند. همچنین در نتایج کوالی، رضا شبانی از آکادمی راد و صادق اشرفی و میلاد وزیری از دانشگاه آزاد اسلامی به ترتیب اول تا سوم شدند.


در حال حاضر تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی، آکادمی راد و ناجا به ترتیب با ۴۷، ۴۵ و ۴۰ امتیاز در رده‌های نخست تا سوم جدول رده‌بندی لیگ قرار دارند. قهرمان لیگ ریکرو، هفته آینده مشخص می‌شود.


انتهای پیام/۴۰۴۰/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته