دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آذر 1400 - 15:50
مسلمی مطرح کرد؛

خبرگزاری‌ها جای خود را به فضای مجازی خواهند داد؟

معاون آموزش و پژوهش باشگاه خبرنگاران دانشجویان ایران (ایسکانیوز) گفت: با تغییر شکل اطلاع‌رسانی در دنیای رسانه‌، خبرگزاری‌ها و مجلات مکتوب به دلیل دسترسی آسان جای خود را به فضای مجازی می‌دهند.
کد خبر : 629097
خبرگزاری‌ها و مجلات مکتوب جای خود را به فضای مجازی می‌دهند



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از سمنان، نشست هم‌اندیشی ایجاد دفاتر باشگاه خبرنگاران دانشجویان ایران در استان سمنان با حضور مصطفی مسلمی معاون آموزش و پژوهش باشگاه خبرنگاران دانشجویان ایران (ایسکانیوز)، علی صادقچه دبیر فضای مجازی ایسکانیوز، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و جمعی از فعالان کانون‌ها و فعالان دانشجویی در واحد سمنان برگزار شد.




بیشتر بخوانید:


دانشجویان به‌عنوان چشم بیدار جامعه به رسالت خود واقف باشند




معاون آموزش و پژوهش باشگاه خبرنگاران دانشجویان ایران (ایسکانیور) در این نشست گفت: با تغییر شکل اطلاع‌رسانی در دنیای رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها و مجلات مکتوب به‌دلیل دسترسی آسان جای خود را به فضای مجازی می‌دهند.


مسلمی با تأکید بر فعال کردن ۲۲ شعبه باشگاه خبرنگاران ایسکانیوز در کشور گفت: با پیشرفت تکنولوژی و ایجاد فضاهای مجازی ماهیت اطلاع‌رسانی دستخوش تغییر است و اگر نتوانیم با این شرایط خود را همگام سازیم در عرصه اطلاع‌رسانی عقب خواهیم ماند.


وی با اشاره به ظرفیت بالای دانشگاه آزاد اسلامی در جذب دانشجویان و امکانات دانشگاهی و رسانه‌ای آن اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با رسانه‌هایی مانند خبرگزاری آنا، روزنامه مکتوب فرهیختگان و باشگاه خبرنگاران دانشجویی، سال‌ها در امر اطلاع‌رسانی تلاش کرده و اکنون باشگاه خود را برای اطلاع‌رسانی در فضای جدید آماده می‌کند.


مهدی سلطانی‌فر معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان هم بیان کرد: باشگاه خبرنگاران دانشجویان ایران (ایسکانیوز) برای استعدادیابی و تربیت دانشجویان با استعداد به ایجاد یک شبکه قوی اطلاع‌رسانی همراه با آموزش و استفاده از امکانات خود اقدام کرده که می‌تواند منجر به اشتغال‌زایی در آینده برای دانشجویان شود.


انتهای پیام/۴۰۷۸/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته