دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 آذر 1400 - 14:18
حجت‌الاسلام عارضی:

دانشگاه بدون ارتباط با جامعه و صنعت موفق نیست

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با تأکید بر اینکه دانشگاه باید با صنعت ارتباط داشته باشد، گفت: دانشگاهی که با جامعه و صنعت ارتباط نداشته باشد، موفق نیست.
کد خبر : 627771
جلسه



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام حسن عارضی در جلسه شورای اداری و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز اظهار کرد: دانشگاه باید با صنعت ارتباط داشته باشد، دانشگاهی که با جامعه و صنعت ارتباط نداشته باشد، موفق نیست. وقتی نماینده مجلس و یا امام جمعه شهر به دانشگاه تعصب داشته باشند، این فرصت بوده و دانشگاه باید از این فرصت به‌خوبی استفاده کند.


وی تأکید کرد: مسئولان دانشگاه باید کارهایی مانند اجرای برنامه‌های فرهنگی دانشگاه را به دانشجویان واگذار کنند. هرچه به دانشجویان نقش داده شود، شور و نشاط و انگیزه ایجاد می‌شود. همان‌طور که مقام معظم رهبری نماز جمعه را قلب فرهنگی شهر می‌داند، شورای فرهنگی در دانشگاه هم قلب فرهنگی است.(بیشتر بخوانید)


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان ارزیابی مستمر کارهای انجام‌شده را شرط دوم موفقیت در کارهای فرهنگی دانست و گفت: شورای فرهنگی دانشگاه‌ها باید محلی برای ارزیابی، نقد و بررسی کارهای فرهنگی باشد. لزوم تشکیل منظم جلسات این شورا، سیاست‌گذاری‌های کلان، بررسی موانع و محدودیت‌های کارهای فرهنگی دانشگاه و پیدا کردن راهکارهای مناسب برای آنها را از دیگر وظایف مهم شورای فرهنگی است.


به گزارش آنا در ادامه جلسه گزارشی از برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نطنز ارائه شد و اعضا، درباره موارد مطروحه به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.


انتهای پیام/۴۱۲۱/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته