دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آذر 1400 - 15:29

اعطای «نشان همیاران پیشرو دانشگاه» به مدیران مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه

«نشان همیاران پیشرو دانشگاه» به مدیران مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی اعطا شد.
کد خبر : 623405
دانشگاه آزاد

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا نشست دو روزه مدیران مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات به منظور هم‌اندیشی، اشتراک تجربیات و سیاست‌گذاری‌های اجرایی با حضور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی استان اصفهان در واحد خوراسگان برگزار شد.


در این مراسم که با حضور معاونان و مدیران مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات برگزار شد. عنایت‌الله ملکی تبار با تشکر و قدردانی از حضور رئیس دانشگاه در جمع مدیران مرکز، با اشاره به‌ضرورت نظارت در دانشگاه عنوان کرد: عدم وجود مجموعه نظارتی بی‌شک سلامتی سیستم را دچار چالش خواهد کرد.


وی افزود: بهترین نظارت را خداوند در بدن انسان قرار داده است. بر این اساس با ارائه برنامه‌های پیشگیری و مراقبت و نیز هماهنگی منظم اعضای بدن، ما شاهد تداوم زندگی در انسان‌ها هستیم. لذا هماهنگی منظم ناظران و فرایندهای نظارتی قطعاً سلامتی سیستم دانشگاه را تضمین خواهد کرد.


دکتر محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ضمن برشمردن محاسن سیستم‌های ارزیابی و نظارتی برای دانشگاه آزاد اسلامی از توجه ویژه به گزارش‌های واصله از مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات گفتند و خواستار نقش‌آفرینی ویژه مرکز در تحقق سند تحول و تعالی دانشگاه در کنار نظارت‌های جاری شدند.


وی ضمن تجزیه و تحلیل برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در تحقق سند تحول و تعالی، انتظارات خود از مدیران مرکز را به تفکیک حوزه‌های تخصصی، بیان داشتند.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به‌پاس کوشش‌های ارزشمند مرکز در امور نظارتی دانشگاه و مشارکت در ارزیابی‌های مبتنی بر برنامه پنج‌ساله راهبردی، «نشان همیاران پیشرو دانشگاه» را به مدیران مرکز اعطا کرد.


در ادامه همایش محمد محمدی قائم‌مقام مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات اظهار کرد: اگر تمامی کارکنان، اعم از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی تا بدنه کارشناسی آن، حس مالکیت به این مجموعه را در خود تقویت کنند با همت و تلاش دلسوزانه می‌توان نه تنها در جهت مشکلات دانشگاه، بلکه در زمینه حل مسائل کشور از طریق رویکرد حل مسئله گام‌های مهمی برداشت.


محمدی افزود: برای رسیدن به این شرایط به یک سری ابزارهایی نیاز است که یکی از این ابزارها ارزیابی و نظارت است. چراکه ارزیابی و نظارت‌ها مسیر حرکتی را روشن می‌کند تا در مسیر درست بمانیم.


در انتهای همایش دو روزه نیز با اهدای لوح تقدیر از سوی رئیس مرکز نظارت، ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات، از خدمات داود اوصالی معاون پیشین بازرسی و رسیدگی به شکایات تقدیر و تجلیل به عمل آمده و علی‌اکبر ثابتی به‌عنوان سرپرست جدید آن معاونت منصوب گردید.


در حاشیه این همایش، همچنین تفاهم‌نامه‌های عملکردی سال ۱۴۰۰ استان‌های چهارمحال و بختیاری و اصفهان به امضا رسید.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته