دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 آبان 1400 - 12:50
در مراسم رونمایی از کتاب همسر شهید مدافع حرم صورت گرفت؛

روایتی از انتخاب نام کتاب «قلبی برایت می‌تپد»/ تپش قلبی که شهید به همسرش هدیه کرد

نویسنده کتاب «قلبی برایت می‌تپد» عنوان کرد: در انتخاب نام این کتاب از قلب شهید که برای اهل‌بیت و سیدالشهدا علیه‌السلام تپیده بود و این تپش را از خود این بزرگواران گرفته بود، وام گرفته شده است.
کد خبر : 622212
کتاب «قلبی برایت می‌تپد»



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از یزد، محمدرضا دهقانی اشکذری در مراسم رونمایی از کتاب «قلبی برایت می‌تپد» به روایت زهره شهری‌زاده (همسر شهید مدافع حرم روح‌الله مهرابی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته روانشناسی واحد یزد) و گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی در تالار فرهنگ و هنر نگین یزد شرکت کرد.




بیشتر بخوانید:


کانون شعر و ادب دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در جمع 6 کانون برتر دانشگاهی




نویسنده کتاب «قلبی برایت می‌تپد» در این نشست با قدردانی از همراهی دلسوزانه همسر شهید روح‌الله مهرابی یعنی زهره شهری‌زاده دانشجوی کارشناسی اشد روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد در مراحل تدوین کتاب اظهار کرد: همسران شهدا مسیر طولانی را با آنان همراه و همرزم بوده‌اند و در واقع، تلاش اصلی به نتیجه رسیدن کتاب‌های خاطرات شهدا برعهده آنان است و نویسنده آثار این حوزه، وظیفه آینه‌داری برای به تصویر کشیدن حماسه شهدا و صبر همسران آن‌ها را برعهده دارد.


کوثر شریف‌نسب متذکر شد: انتخاب نام برای کتاب موضوع پرفراز و نشیبی است و نام اثر، نشانی است که بر ردای بلندبالای کتاب نقش می‌بندد. در انتخاب نام این کتاب نیز از قلب شهید که برای اهل‌بیت و سیدالشهدا علیه‌السلام تپیده بود و این تپش را از خود این بزرگواران گرفته بود، وام گرفته شده است.


روایتی از انتخاب نام کتاب «قلبی برایت می‌تپد»/ تپش قلبی که شهید به همسرش هدیه کرد


وی تبیین کرد: کتاب «قلبی برایت می‌تپد» روایت زندگی شهید مدافع حرم، روح‌الله مهرابی است که در قالب داستانی و با قلمی روان در ۲۳۶ صفحه به نگارش درآمده است.


به گزارش آنا، روح‌الله مهرابی شهید مدافع حرم متولد ۱۱ اردیبهشت سال ۱۳۶۱ در استان اصفهان است و این شهید والامقام که به‌عنوان مستشار نظامی به عراق اعزام شده بود، هنگامی که همراه یکی از هم‌رزمانش برای تعمیر چند تانک رفته و در انتظار رسیدن خودرو برای بازگشت به پایگاه بود، در تله انفجاری گرفتار و به شهادت رسید.


پیکر پاک این شهید در گلزار شهدای شهر کوشک اصفهان به خاک سپرده شده است.


انتهای پیام/۴۰۷۸/



انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
داریوش
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸
۰
خب می نوشتید شهر کوشک از توابع شهرستان خمینی شهر است
علی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
۰
این شهید خمینی شهری هستند
هلدینگ شایسته