دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 آبان 1400 - 15:13
با نامگذاری ساختمان آموزشی صورت گرفت؛

ماندگاری یاد شهدای مرصاد در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه

ساختمان آموزش دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان این واحد به نام شهدای عظیم‌الشأن مرصاد نامگذاری و رونمایی شد.
کد خبر : 621391
ساختمان آموزش دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه به نام شهدای عظیم‌الشأن مرصاد نامگذاری شد



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از کرمانشاه با حضور فرهاد گل‌محمدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه، حجت‌الاسلام امین معظمی‌گودرزی مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان، هیئت رئیسه و جمعی از کارکنان و دانشجویان، ساختمان آموزش واحد کرمانشاه به نام شهدای عظیم‌الشأن مرصاد نامگذاری شد.


مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد استان کرمانشاه در این مراسم با قدردانی از متولیان این اقدام در دانشگاه بیان کرد: لازم می‌دانم از بنیانگذاران این حرکت تشکر کنم. تاکنون چند یادمان شهید در دانشگاه آزاد کرمانشاه ازجمله یادمان و آرامگاه پنج شهید گمنام، نامگذاری میدان شهید سردار سپهبد سلیمانی و نصب سردیس آن شهید والامقام در میدان اصلی دانشگاه، نامگذاری دانشکده تربیت‌بدنی این واحد با نام شهید سهیلی، نامگذاری سالن جلسات دانشکده پیراپزشکی با نام شهید فخری‌زاده و نامگذاری ساختمان دانشکده علوم انسانی واحد با نام شهید مدافع حرم سردار محمدحسین علیخانی ایجاد شده است.


ماندگاری یاد شهدای مرصاد در دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه


حجت‌الاسلام امین معظمی‌گودرزی اضافه کرد: امروز نیز ساختمان آموزش واحد کرمانشاه به نام شهدای عظیم‌الشأن مرصاد نامگذاری شد و قراردادن این الگوها در محیط دانشگاه مطمئناً مایه خیر و برکت و الگوپذیری جوانان از این بزرگواران است.


وی ادامه داد: اشاره به این موضوع ضروری است که مهم‌ترین فایده‌ای که این حرکت دارد، این است که جوانانی که در دوران جنگ و انقلاب نبودند با دیدن این تابلوها و آشنایی با این اسامی همواره به یاد رشادت‌ها و فداکاری شهیدان بوده و الگوهای آنها به جوانان معرفی می‌شود.


انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته