دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 آبان 1400 - 13:17
زمانی تأکید کرد؛

لزوم بررسی علمی تأثیرگذاری دانشگاه آزاد اسلامی بر رفع محرومیت‌ها

گسترش دانشگاه آزاد اسلامی در کشور تحول‌آفرین بوده استرئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسلام‌آباد غرب گفت: گسترش دانشگاه آزاد اسلامی در کشور تحول‌آفرین بوده است و ای کاش یک کار علمی دقیق روی تأثیر این دانشگاه بر رفع محرومیت‌های کشور انجام شود.
کد خبر : 621819
مراسم تجلیل از دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلام‌آباد غرب



به گزارش خبرنگار گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اسلام‌آباد غرب، مهین زمانی در مراسم تجلیل از دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلام‌آباد غرب، اظهار کرد: گسترش دانشگاه آزاد اسلامی در کشور تحول‌آفرین بوده است و ای کاش یک کار علمی دقیق روی تأثیر دانشگاه آزاد اسلامی بر رفع محرومیت‌ها در کشور انجام شود.(بیشتر بخوانید)


وی افزود: در گذشته خانواده‌ها اجازه نمی‌دادند یک دختر برای تحصیل به‌طور مثال از کرمانشاه به کرمان برود و امروزه دانشگاه آزاد اسلامی این محرومیت‌های علمی را در کشور به فراموشی سپرده است.


رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسلام‌آباد غرب بیان کرد: جامعه پرنشاط و با انرژی مثبت در کنار علم‌آموزی از برکات وجود دانشگاه آزاد اسلامی بوده و این مسائل وجود دانشگاه آزاد در کشور را بسیار ارزشمند کرده است.


لزوم بررسی علمی تأثیرگذاری دانشگاه آزاد اسلامی بر رفع محرومیت‌ها


دانشگاه آزاد اسلامی از بدو راه‌اندازی تعامل بسیار خوبی با جامعه هدف مورد نظر بنیاد شهید داشته است


رئیس دانشگاه آزاد اسلام‌آباد غرب هم توضیح داد: دانشگاه آزاد اسلامی از بدو راه‌اندازی تعامل بسیار خوبی با جامعه هدف مورد نظر بنیاد شهید داشته و همواره کرامت و مقام ایثارگران را ارج نهاده است.


تورج محمدزمانی بیان کرد: دانشگاه آزاد رنج سفر برای تحصیل را که در گذشته به‌عنوان سدی برای علاقه‌مندان به تحصیل وجود داشت، برداشت و این امکان امروز فراهم شده که هر شخصی در شهر محل سکونت خود ادامه تحصیل دهد.


وی اضافه کرد: تلاش خود را به‌کار گرفته‌ایم تا در دانشگاه آزاد اسلام‌آباد غرب برای فرزندان معظم شهدا و ایثارگران بهترین خدمات را ارائه دهیم.


به گزارش آنا با دعوت از مهین زمانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اسلام‌آباد غرب از همکاران و دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد اسلام‌آباد غرب تجلیل شد.


انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته