دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1399 - 12:38
معاون دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه خبر داد؛

اجرای طرح تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه از اجرای طرح ایثار علمی برای تقویت بنیه علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر این دانشگاه خبر داد.
کد خبر : 507644
photo5879451229543839177.jpg

فریبرز یوسف‌وند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در کرمانشاه درباره اجرای طرح ایثار علمی در  دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه اظهار کرد: همزمان با گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بسیج اساتید به اجرای طرح ایثار علمی برای تقویت بنیه علمی و مشاوره علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر اقدام کرد و این طرح مورد استقبال جمع کثیری از استادان دانشگاه هم قرار گرفته است.
وی با اشاره به اینکه خدمت به دانشجویان شاهد و ایثارگر مایه افتخار بوده و جزء اولویت‌های بسیج اساتید است، افزود: ترویج فرهنگ و روحیه ایثارگری، فداکاری و مجاهدت یکی از اهداف مدنظر بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه بوده و با همه توان برای حل مسائل و مشکلات آموزشی دانشجویان شاهد و ایثارگر به‌عنوان ولی‌نعمتان خود از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه خاطرنشان کرد: از افتخارات بزرگ استادان این واحد دانشگاهی کمک به ارتقای سطح علمی دانشجویان شاهد و ایثارگر است؛ چراکه ارتقای سطح علمی آنان موجب پیشرفت و خودکفایی کشور خواهد شد.
یوسف‌وند اضافه کرد:‌ همه مدیران گروه به‌عنوان استادان مشاور دانشجویان شاهد و ایثارگر در راستای مشاوره علمی به آنان منصوب می‌شوند.


انتهای پیام/4121/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته