دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 آبان 1400 - 08:58
فروردین در گفت‌وگو با آنا :

اجازه بازگشایی دانشگاه‌ها با تجهیز خوابگاه‌ها امکان‌پذیر است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت : در صورتی که شرایط راه‌اندازی خوابگاه‌ها فراهم شود، اجازه بازگشایی دانشگاه‌ها صادر خواهد شد.
کد خبر : 620823
محمدمهدی فروردین



محمدمهدی فروردین در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره موضوع خوابگاه‌ها که هنوز در مجلس شورای اسلامی مطرح نشده، بیان کرد: در صورتی که شرایط راه‌اندازی خوابگاه‌ها فراهم شود، اجازه بازگشایی دانشگاه‌ها صادر خواهد شد. با توجه با اینکه بخش زیادی از افراد جامعه اعم از دانشجویان و دانش‌آموزان نسبت به تزریق واکسن تاکنون اقدامی نکرده‌اند، بحث کلاس‌های حضوری نیز به‌طور کامل بعید به نظر می‌رسد.


عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: در شرایط فعلی مکان‌های عمومی و حتی ورزشگاه‌ها که مستلزم تجمع افراد هستند، برای رعایت پروتکل‌های اعلام شده از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا به‌طور کامل تجهیز نشده‌اند. از آنجایی که فضای خوابگاه‌های دانشگاهی بسیار حساس‌تر بوده و با راه‌اندازی آن سایر بخش‌ها همانند سلف‌سرویس نیز درگیر تجمع دانشجویان می‌شود، بنابراین لازم است مسئولین و نمایندگان مجلس توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشند.


این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی با وجود افت تحصیلی دانشجویان در زمان آموزش مجازی، درباره بازگشایی دانشگاه‌ها تصمیم عجولانه و احساسی نمی‌گیرد چراکه سلامت قشر جوان جامعه و دانشجویان که سرمایه‌های انسانی کشور هستند در اولویت قرار دارد.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته