دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 آبان 1400 - 09:29
غضنفرآبادی در جلسه علنی مجلس:

گردش مالی قمار در فضای مجازی هزاران میلیارد تومان است

عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با اشاره به گردش مالی هزاران میلیارد تومانی قمار در فضای مجازی خواستار اصلاح قوانین قضائی برای مقابله با شرط‌بندها شد.
کد خبر : 620223
قمار



به گزارش گروه سیاست خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه ۱۹ آبان) در جلسه علنی مجلس و در جریان بررسی طرح اصلاح مواد ۷۰۵ تا ۷۱۱ کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی اظهار کرد: متأسفانه گردش مالی قمار در فضای مجازی هزاران میلیارد تومان است.


وی افزود: برخی افراد گروه‌هایی را در فضای مجازی داخل و خارج از کشور راه‌اندازی کرده و با سوءاستفاده از دیگران به دنبال توسعه قمار در کشورمان هستند که در نهایت منجر به آوارگی خانوارها و آسیب‌های اجتماعی شده است.


عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس تصریح کرد: متأسفانه قانونی برای مقابله با قمار، شرط‌بندی و بخت‌آزمایی که در فضای مجازی صورت می‌گیرد وجود ندارد و قضاتی که به دنبال مجازات هستند به‌ سختی می‌توانند جلوی این کار حرام را بگیرند.


غضنفرآبادی در پایان گفت: حجم بالایی پول از ایران به سایر کشورها به دلیل اقدامات خلاف قانون قماربازی و شرط‌بندی صورت می‌گیرد که بایستی قوانین قضائی را سریعاً اصلاح کنیم.


انتهای پیام/



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته