دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 مهر 1400 - 16:03
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست:

تقویت تعامل درون و برون سازمانی ضروری است

علی سلاجقه در ادامه دیدارها از بخش‌های مختلف سازمان صبح امروز با حضور در معاونت طبیعی با مدیران و همکاران این بخش دیدارو گفت و گو کرد.
کد خبر : 614820
علی سلاجقه

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری آنا، این نشست که مدیران مختلف بخش معاونت محیط زیست طبیعی وتنوع زیستی حضور داشتند، عملکرد و برنامه های آتی این معاونت با حضور  علی سلاجقه مطرح و بررسی شد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست دراین نشست ضمن گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم کیومرث کلانتری، معاون فقید محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان به اهمیت موضوع اطلاع رسانی در محیط زیست کشور پرداخت و خاطر نشان کرد :اهمیت اطلاع رسانی و مستند سازی در سازمان بسیار حائز اهمیت است چرا که با تقویت این بخش می توانیم از کارهای صورت گرفته، مردم را مطلع کنیم.
وی همچنین گفت: میدان  در اختیار شماست و شما هستید که می توانید با مشخص کردن توان اکوسیستم منطقه وشاخص های آن و ظرفیت سازی، نقش مهمی را در سازمان ایفا کنید.
سلاجقه در ادامه گفت: همکاران ضمن تقویت ارتباط و تعامل درون و برون سازمانی باید بتوانند مدیریتی جامع و کلان را در سایر حوزه ها به کار ببرند.
معاون رئیس جمهوری به ضرورت ایجاد سامانه دیتابیس ملی سازمان حفاظت محیط زیست اشاره کرد و گفت: با ایجاد این سامانه و آنالیز اطلاعات در تمامی موارد ازجمله حوزه آبریز، خاک و غیره، اساتید دانشگاهی ودانشجویان و سایر افراد متخصص نیز می توانند از این سامانه در جهت تکمیل و پروژه های تحقیقاتی استفاده کنند.


انتهای پیام/۴۰۷۶/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته