دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 دی 1394 - 10:43

دستگیری هکر شبکه‌های اجتماعی در آذربایجان غربی

رئیس پلیس فتای فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی از دستگیری فردی که حساب کاربری شهروندان را در شبکه‌های اجتماعی هک می‌کرد ، خبر داد.
کد خبر : 61468

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا سرهنگ «کوره بلاغی» در تشریح این خبر اظهار کرد : در پی مراجعه متعددی از شهروندان مبنی بر دسترسی غیر مجاز فرد یا افرادی ناشناس به حساب کاربری‌شان در شبکه‌های اجتماعی و انتشار اطلاعات و تصاویر شخصی، موضوع به صورت وی‍ژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.


این مقام انتظامی تصریح کرد: با بررسی‌ها و اقدامات سایبری صورت گرفته فرد ناشناس لاگین شده به حساب کاربری شکات در شبکه‌های اجتماعی شناسایی و به پلیس فتا احضار شد.


وی ادامه داد : متهم در بازجویی‌های بعمل آمده به بزه انتسابی اقرار و انگیزه خود از این عمل مجرمانه را کنجکاوی و سرگرمی عنوان کرد.


رئیس پلیس فتا استان آذربایجان غربی به شهروندان توصیه کرد: در استفاده از شبکه‌های اجتماعی هوشیار باشید و به هیچ عنوان کد ورودی خود را به مرجع درخواست کننده ارسال نکرده و خود در معرض گرفتار شدن به دام اینگونه شیادان قرار ندهند و در صورت مواجهه با چنین مواردی مراتب را سریعاً از طریق وب سایت www.cyberpolice.ir به پلیس اطلاع دهند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته