دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

کارگردان «ناهید» مهمان شبکه مستند می‌شود+ تصاویر

«فیلم کوتاه» این هفته 22 دی ماه با اجرای محمد رسولی و حضور آیدا پناهنده همراه است.
کد خبر : 60875

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی شبکه مستند سیما، برنامه تلویزیونی «فیلم کوتاه» با طراحی و تهیه‌کنندگی عماد خدابخش و کارگردانی رضا مهران‌فر این هفته با تمرکز بر فیلمبرداری فیلم کوتاه با اجرای محمد رسولی فیلمبردار روی آنتن می‌رود.


مهمان ویژه این قسمت آیدا پناهنده خواهد بود که سابقه طولانی در کارگردانی فیلم کوتاه دارد. وی همچنین ساخت فیلم «ناهید» را که سال گذشته میلادی به عنوان نماینده ایران در جشنواره کن حضور داشت و جوایز بسیاری را از آن خود کرده است، در کارنامه دارد.


در این برنامه محمد رسولی با تجربه فیلمبرداری نزدیک به چهل عنوان فیلم کوتاه، با آیدا پناهنده که او نیز در مقطع کارشناسی دانش‌آموخته رشته فیلمبرداری بوده است، به گفت‌وگو می‌نشیند.


در این قسمت همچنین فیلم کوتاه «روشنایی‌‌های شهر» به کارگردانی آیدا پناهنده به نمایش درمی‌آید و اخبار مربوط به فیلم کوتاه و معرفی جشنواره ها توسط مریم اسمی‌خانی بازگو می‌شود.


بخش آموزشی با موضوع تصحیح رنگ با حضور نیما دبیرزاده و بهمن دادفر به بحث تصحیح رنگ با استفاده از نرم‌افزارهای موجود در این زمینه به صورت عملی می پردازد.


پایان بخش این قسمت از برنامه فیلم کوتاه نمایش پشت صحنه فیلم «هوواری» به کارگردانی مهرداد حسنی خواهد بود.


هشتمین قسمت از برنامه «فیلم کوتاه» سه‌شنبه 22 دی ساعت 22 به مدت 60 دقیقه از شبکه مستند سیما روی آنتن می‌رود و بازپخش آن چهارشنبه 23 دی ساعت 9:30 و جمعه 25 دی ساعت 20 خواهد بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته