کتاب «کسب و کار ورزشی» ترجمه و منتشر شد
به گزارش خبرنگار گروه استانهای خبرگزاری آنا از دامغان، کتاب «کسب و کار ورزشی» که مؤلف آن «MARK CONRAD» است، پس از ترجمه توسط نعمتالله نعمتی عضو هیئت علمی گروه تربیتبدنی و سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان به همت انتشارات این دانشگاه و سازمان انتشارات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به چاپ رسیده است.
نعمتالله نعمتی در گفتوگو با آنا درباره این کتاب اظهار کرد: کتاب THE BUSINESS OF SPORTS تألیف MARK CONRAD کتاب کسب و کار ورزش، برای مؤلفههای اقتصادی، سازمانی، حقوقی و سیاسی صنعت ورزش، حکم یک فونداسیون جامع را دارد. این کتاب که برای متخصصان و دانشجویان رشتههای روزنامهنگاری، ارتباطات و کسب و کار در ایالات متحده و سراسر جهان تدوین شده، مخاطبان را با پیچیدگیهای روزافزون این صنعت که همواره در حال تغییر است، آشنا میکند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان افزود: نگارنده در ویرایش سوم کتاب کسب و کار ورزش، قصد دارد مجموعه گستردهای از آمار و ارقام و مطالعات موردی را که با جدیدترین پیشرفتهای صورت گرفته در صنعت ورزش بهروزرسانی شدهاند، ارائه دهد. این شامل بسیاری از تغییرات صورتگرفته در ورزشهای بینالمللی و نقش تجزیه و تحلیل در تصمیمگیری و قوانین مالیاتی میشود که روی ورزشکاران و تیمها تأثیر زیادی دارند.
وی تأکید کرد: مارک کنراد استادیار رشته حقوق و اخلاق در دانشکده مدیریت کسب و کار گابلی در دانشگاه فوردهام است. او در این دانشگاه مدیریت برنامه کسب و کار ورزشی را نیز برعهده دارد و در روزنامهها، رسانهها و شبکههای اجتماعی، مفسر قوانین ورزشی و مسائل مرتبط با کسب و کار بوده و در بسیاری از دانشگاههای برجسته سخنرانی کرده است.
نعمتی اضافه کرد: پروفسور کنراد پیش از واردشدن به محیط دانشگاهی بهعنوان یک روزنامهنگار حقوقی فعالیت داشته است. وی در رشته حقوق، دارای مدرک کارشناسی ارشد از دانشکده روزنامهنگاری دانشگاه کلمبیاست و در مؤسسات حقوقی نیویورک و ایالت کلمبیا نیز عضویت دارد.
عضو هیئت علمی گروه تربیتبدنی دانشگاه آزاد اسلامی دامغان بیان کرد: کتاب « کسب و کار ورزشی»، بسیاری از جنبههای کسب و کار را پوشش میدهد. ساختار حرفهای، آماتور و بینالمللی ورزش و نوع نظارت بر آن، مسائل مرتبط با قرارداد و نیروی کار، مسائل اقتصادی مرتبط با ورزشگاه، مسائل مرتبط با مدیر برنامهها، حقوق مالکیت معنوی، آزمایش دوپینگ، مصدومیتهای فردی و رسانه نیز در این کتاب مورد بررسی قرار گرفتهاند.
به گزارش آنا، مخاطبان اصلی کتاب « کسب و کار ورزشی» دانشجویان رشتههای تربیتبدنی، استادان، معلمان، مربیان، بازاریابان و مدیران ورزشی بوده که بهدنبال اطلاع از روشهای نوین و پیچیدگیهای روزافزون این صنعت که همواره در حال تغییر است، هستند.
انتهای پیام/۴۱۰۳/۴۰۶۲/
انتهای پیام/